Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Konkurs TOP SERVICE PEOPLE

Czterech Polaków pojedzie na Ogólnoświatowy Finał do Hiszpanii

Tuż przed Nowym Rokiem w siedzibie Iberia Motor Company (IMC) S.A. – generalnego importera samochodów marki SEAT w Polsce – odbył się Polski finał tegorocznej edycji konkursu “Top Service People.

Top Service People to konkurs organizowany przez firmę SEAT na całym świecie dla pracowników technicznych Autoryzowanych Stacji Obsługi SEAT-a. Jest on sprawdzeniem wiedzy i umiejętności serwisantów oraz służy promocji najlepszych pracowników serwisowych. Konkurs odbywa się już od pięciu lat i przyczynia do stałego podnoszenia kwalifikacji pracowników serwisowych SEAT-a.
Rywalizacja w konkursie odbywa się w trzech etapach. Do pierwszego etapu odbywającego się równolegle we wszystkich krajach, w których SEAT operuje poprzez przedstawicielstwa, może przystąpić każdy pracownik serwisu, a zadanie polega na indywidualnym rozwiązaniu testów i wykonaniu zadań technicznych w danym kraju. Wyłonieni w ten sposób zwycięzcy pierwszego etapu – po pięciu w każdej z trzech kategorii: “Sprzedawca części”, “Mechanicy” i “Doradcy Serwisowi” – przechodzą do etapu drugiego (etapu krajowego). W trakcie drugiego etapu odbywającego się w Polsce, w Centrum Szkoleniowym firmy IMC, uczestnicy poddani zostali wielu próbom oraz zadaniom praktycznym w celu wybrania 4 finalistów. Kandydaci rozwiązywali zawiłe problemy z użyciem samochodów oraz profesjonalnego sprzętu diagnostycznego, podczas których sprawdzono ich wiedzę teoretyczną oraz praktyczne umiejętności oraz profesjonalizm.
Tegoroczny finał krajowy wyłonił 4 finalistów, którzy będą reprezentować Polskę w trzecim decydującym etapie konkursu Top Service People, który już w lutym odbędzie się w Hiszpanii i wyłoni najlepszych w skali światowej.
“Trzymam kciuki za naszą reprezentację i jestem pewien, iż wzorem lat ubiegłych zajmiemy jedno z najwyższych miejsc zarówno w konkurencjach indywidualnych, jak i drużynowych, gdyż profesjonalizm naszych serwisantów jest na najwyższym poziomie, co byli w stanie już wielokrotnie udowodnić” – powiedział Arkadiusz Miętkiewicz, prezes zarządu i dyrektor generalny IMC SA. Warto przypomnieć, iż reprezentacja Polski jako jedyny kraj zdobyła już dwukrotnie tytuł najlepszego spośród wszystkich krajów świata w zaledwie pięcioletniej historii konkursu Top Service People. Jednocześnie wyniki zakończonego na początku listopada 2004 r. badania jakościowego SSQMS (SEAT Service Quality Management System), obejmującego ogólnopolską sieć serwisową samochodów marki SEAT, pokazały, iż Polska znalazła się w ścisłej czołówce krajów europejskich uzyskując bardzo wysoki wynik, co jest dowodem na szczególny nacisk, jaki kładzie IMC wraz z Partnerami Serwisowymi na oferowanie klientom najwyższej jakości usług serwisowych.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony