Maciej Brzeziński
Prowadząc serwis blacharsko-lakierniczy, spodziewamy się zysków z działalności. Każdy właściciel lub menedżer jest świadomy (bezpieczniej twierdzić, że powinien być) czynników wpływających na osiągany poziom przychodów.
Czynniki te podzieliłbym na wewnętrzne, czyli takie, na których jakość bądź wielkość mamy bezpośredni wpływ, oraz zewnętrzne, na których poziom nie mamy wpływu lub wpływ ten jest mocno ograniczony. Do czynników wewnętrznych zaliczam:
- organizację pracy serwisu,
- organizację czasu pracy,
- jakość i liczbę urządzeń, narzędzi i materiałów,
- kwalifikacje i doświadczenie pracowników,
- koszty funkcjonowania serwisu.
Do czynników zewnętrznych należy natomiast zaliczyć:
- popyt na świadczone przez serwis usługi, w zakresie możliwości techniczno-technologicznych,
- ceny za prace naprawcze oferowane...
Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.
Komentarze (0)