Części i regeneracja

ponad rok temu  22.03.2019, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Kup klocki hamulcowe Breck i wygraj samochód

1 marca ruszył wielki konkurs marki Breck „Zmontuj wygraną!”, w którym główną nagrodą jest efektowny Seat Ibiza! To nie wszystko, producent przewidział również atrakcyjne nagrody II stopnia: 10 x 1000 zł na dowolne zakupy oraz wysokiej jakości pakiet bezpieczeństwa! 

Bezpieczeństwo na drodze to nadrzędna wartość, jaką w swojej działalności kieruje się firma Lumag – producent klocków hamulcowych marki Breck. Hamulce muszą być wykonane precyzyjnie, działać w każdych warunkach i nigdy nie mogą zawieść. Tu nie ma miejsca na pomyłkę, na słabości i niedoskonałość, stawka jest wysoka: ludzkie zdrowie i życie.
Walka o bezpieczeństwo na drodze zaczyna się jednak dużo wcześniej, mianowicie już na etapie produkcji klocków hamulcowych.
– Mamy ponad 30-letnie doświadczenie w branży i zwracamy bardzo dużą uwagę na proces produkcji naszych klocków, czego dowodem jest posiadana przez fabrykę norma jakościowa IATF 16949 – mówi Łukasz Żak, szef marketingu firmy Lumag z Budzynia. – Postawiliśmy na to, co nas na polskim rynku wyróżnia, czyli na przewagę technologiczną. Jesteśmy na bieżąco ze wszystkimi nowinkami, jakie pojawiają się w naszej dziedzinie. Inwestujemy w dział badań i rozwoju, w kadry i oczywiście w odpowiednie wyposażenie. Te działania przynoszą efekty, przekładając się na jakość w produkcji.
Przy produkcji klocków tej marki zwraca się uwagę na najdrobniejsze szczegóły. W tym celu powstał specjalny system Compress Control, który pozwala kontrolować jakość produktów Breck. Gwarantuje on, że każdy ze składników użytych do tzw. mieszanki ciernej zawsze będzie występował w identycznej ilości. Drugim ważnym czynnikiem jest proces prasowania, który w przypadku klocków hamulcowych Breck jest wykonany wyłącznie na liniach dysponujących automatycznym naważaniem materiału ciernego i międzywarstwy, z jednoczesnym ich rozprowadzaniem, które zapewnia jednakową grubość warstw. Gwarantuje też identyczną gęstość materiału ciernego i kontrolę istotnych parametrów procesu (temperatury, czasu, ciśnienia). Finalnie otrzymujemy powtarzalne produkty o bardzo wysokiej jakości.
– Wiemy, że jakościowo nasze produkty nie ustępują zagranicznej konkurencji, a dodatkowo są atrakcyjniejsze cenowo. Przekonali się o tym nasi kontrahenci z zagranicy, gdzie sprzedajemy aż 80% produktów. Teraz mocniej zwracamy się ku rodzimemu rynkowi, chcemy, by polski klient też przekonał się o jakości naszej oferty. Stąd właśnie pomysł na konkurs „Zmontuj wygraną!” – mówi Łukasz Żak.
Przesłanie reklamowe pierwszej odsłony konkursu odnosi się do hiszpańskiego konkurenta polskich klocków hamulcowych Breck. Jak wypada porównanie? „Przytarliśmy Hiszpanom rogi” – głosi hasło tej kampanii, w której nie brakuje humoru i żartu. W jednej z kreacji reklamowych widzimy szarżującego czarnego byka, a umieszczony obok slogan głosi: „Hamulce po byku do hiszpańskich aut”.



– My wiemy, że mamy lepszy produkt od konkurencji, ale trzeba jeszcze umieć o tym opowiedzieć. Postawiliśmy na humor i zabawę, „puszczamy oko” do odbiorców, bawimy się konwencją, żartujemy i lekko podszczypujemy rywali. W kampanii możemy sobie na to pozwolić, choć mamy świadomość, że na rynku walka konkurencyjna trwa na poważnie – mówi Jakub Twaróg, dyrektor kreatywny GTO Agency, która jest pomysłodawcą kampanii.
Liczby nie kłamią – wyniki jednoznacznie wskazują, w których parametrach polskie klocki hamulcowe Breck wypadają lepiej od ich zagranicznych odpowiedników. Jak to wygląda w praktyce? W porównaniu do hiszpańskiego konkurenta:

  • 40% niższe zużycie tarcz podczas hamowań typu autostradowego*,
  • 20% niższe zużycie klocków w jeździe miejskiej*,
  • droga hamowania ze 120 do 80 km/h – krótsza o 6 m przy 80 barach**.

Do wzięcia udziału w konkursie i zakupu produktów Breck zachęca znakomity polski rajdowiec Krzysztof Hołowczyc, który jest „twarzą” marki.
– Na podstawie wyników badań rynkowych marki Breck podjęliśmy decyzję, że za tymi produktami musi stać znany sportowiec. Wybraliśmy Krzysztofa Hołowczyca, ponieważ sporty motorowe są nam szczególnie bliskie – wyjaśnia Łukasz Żak. – Był to strzał w dziesiątkę. Nie dość, że Hołowczyc ma świetne osiągnięcia jako rajdowiec, to jest także postacią, która wzbudza powszechne zaufanie. Idealnie pasuje do naszego przekazu, w którym chcemy pokazać rodakom, że polska firma potrafi zrobić produkt światowej jakości.
Konkurs marki Breck „Zmontuj wygraną!” kusi znakomitymi nagrodami. Co trzeba zrobić, aby wziąć w nim udział i ruszyć w drogę własnym seatem? To banalnie proste. Wystarczy kupić dowolne klocki hamulcowe marki Breck, zachować paragon, wypełnić formularz konkursowy na stronie breck.pl i odpowiedzieć na dwa proste pytania. Oceniana będzie poprawność i kreatywność odpowiedzi udzielonych przez uczestników.
Trzeba się spieszyć, bo konkurs trwa tylko do 31 marca br. Wtedy skończy się pierwszy etap, ale organizatorzy zapewniają, że natychmiast ruszy następna odsłona konkursu. Jeśli komuś tym razem się nie poszczęści, to nic straconego – w kolejnych etapach akcji znów będą do zdobycia atrakcyjne nagrody i ponownie główną z nich będzie efektowny samochód.
– Czeka nas dużo zabawy, będziemy się odnosić do naszej konkurencji w innych krajach i znów „puszczać oko” do klientów, by wybierali nasz, polski produkt, bo jest on jakościowo lepszy i w dodatku dostępny w lepszej cenie. Po co przepłacać, prawda? – mówi z uśmiechem Jakub Twaróg z GTO Agency. 
Warto wziąć udział w tym konkursie. Warto również montować światowej jakości klocki hamulcowe marki Breck. Postaw na bezpieczeństwo i wygrywaj. 

* Norma: Wear – J2707B. Badania porównawcze wykonane w skali rzeczywistej, w warunkach laboratoryjnych na urządzeniu dynamometrycznym firmy Tecsa.
** Norma: Performance – AK Master J2522. Badania porównawcze wykonane w skali rzeczywistej, w warunkach laboratoryjnych na urządzeniu dynamometrycznym firmy Tecsa.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony