Marketing w warsztacie

ponad rok temu  06.04.2022, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 1 minuta

KYB oferuje wsparcie w mediach społecznościowych

KYB Europe opracował dedykowane dla dystrybutorów i warsztatów pakiety postów do publikacji w mediach społecznościowych. Umożliwią one łatwe przekazywanie klientom informacji o KYB, jednocześnie zawierają przekaz dotyczący możliwych niebezpieczeństwach związanych z jazdą ze zużytym zawieszeniem.

Przygotowanym grafikom towarzyszy gotowy do użycia tekst postów, a także informacja, w jaki sposób media społecznościowe mogą pomóc w komunikacji biznesowej. Posty w pakiecie dla dystrybutora skierowane są do warsztatów, a pakiet warsztatowy dedykowany jest kierowcom.

- Nasze pakiety dot. mediów społecznościowych to najnowsze narzędzie wsparcia produktowo-technicznego. Wiemy, że wielu dystrybutorów i warsztatów bardzo skutecznie wykorzystuje media społecznościowe do komunikacji z klientami, dlatego mamy nadzieję, że tego typu posty pomogą zwrócić uwagę klientom na stan zawieszenia pojazdu, np. dlaczego ważna jest wymiana elementów zawieszenia po 80 000 km - wyjaśnia Jordan Day, dyrektor ds. marketingu KYB Europe.

Zainteresowani otrzymaniem pakietu postów na media społecznościowe są proszeni o kontakt mailowy pod adresem: info.polska@kyb-europe.com.

KYB Europe

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony