KYB Europe opracował dedykowane dla dystrybutorów i warsztatów pakiety postów do publikacji w mediach społecznościowych. Umożliwią one łatwe przekazywanie klientom informacji o KYB, jednocześnie zawierają przekaz dotyczący możliwych niebezpieczeństwach związanych z jazdą ze zużytym zawieszeniem.
Przygotowanym grafikom towarzyszy gotowy do użycia tekst postów, a także informacja, w jaki sposób media społecznościowe mogą pomóc w komunikacji biznesowej. Posty w pakiecie dla dystrybutora skierowane są do warsztatów, a pakiet warsztatowy dedykowany jest kierowcom.
- Nasze pakiety dot. mediów społecznościowych to najnowsze narzędzie wsparcia produktowo-technicznego. Wiemy, że wielu dystrybutorów i warsztatów bardzo skutecznie wykorzystuje media społecznościowe do komunikacji z klientami, dlatego mamy nadzieję, że tego typu posty pomogą zwrócić uwagę klientom na stan zawieszenia pojazdu, np. dlaczego ważna jest wymiana elementów zawieszenia po 80 000 km - wyjaśnia Jordan Day, dyrektor ds. marketingu KYB Europe.
Zainteresowani otrzymaniem pakietu postów na media społecznościowe są proszeni o kontakt mailowy pod adresem: info.polska@kyb-europe.com.
KYB Europe
Komentarze (0)