Dzięki uprzejmości firmy TEXA POLAND Sp. z o.o. publikujemy kolejny schemat. Liczymy, że ułatwi on Państwu w jeszcze większym stopniu naprawianie nowoczesnych pojazdów.
Legenda elementów – wtrysk benzyny
Samochody osobowe/LANCIA /Delta [08>] (181)/1.4i 16 V Turbo Kat GPL/Hatchback/198 A 4.000 (88 kW)/[--/10>] Bosch/Motronic/ME 7.9.10/-/Z automatyczną klimatyzacją
B1 Akumulator zapłonowy
C10 Pojedyncze wbudowane cewki
E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
E106 ECU układu LPG
E11 Centralka elektroniczna tablicy rozdzielczej
E3 Komputer pokładowy
E33 Jednostka sterowania automatycznej klimatyzacji
F 03 Bezpiecznik 20 A
F 06 Bezpiecznik 40 A
F 07 Bezpiecznik 50 A
F 11 Bezpiecznik 10 A
F 16 Bezpiecznik 7,5 A
F 17 Bezpiecznik 10 A
F 18 Bezpiecznik 7,5 A
F 19 Bezpiecznik 7,5 A
F 22 Bezpiecznik 15 A
F 35 Bezpiecznik 5 A
F 37 Bezpiecznik 7,5 A
F 51 Bezpiecznik 7,5 A
F 85 Bezpiecznik 15 A
G1 Alternator
I1 Wyłącznik zapłonu
I13 Przyciski selektora regulatora prędkości
I155 Regulator ciśnienia oleju
I2 Wyłącznik pedału hamulca
I5 Wyłącznik pedału sprzęgła
M1 Rozrusznik
M13 Silnik zaworu przewodu wlotowego rozgałęzionego
M3 Silnik wentylatora chłodzenia silnika oraz klimatyzator
N1 Magnes załączający sprzęgło sprężarki
P3 Pompa paliwowa z czujnikiem poziomu
R20 Przekaźnik sterowania sprzęgła sprężarki
R47-1 Przekaźnik pompy paliwa
R47-2 Przekaźnik pompy paliwa
R5 Przekaźnik główny
R80 Przekaźnik silnika niskoprędkościowego i wentylatora chłodzącego klimatyzacji
R81 Przekaźnik silnika wysokoprędkościowego i wentylatora chłodzącego klimatyzacji
S167 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego
S18 Czujnik spalania stukowego
S19 Czujnik synchronizacji efektu Halla
S192 Czujnik ciśnienia doładowania
S24 Czujnik indukcyjny obrotów/minutę
S47 Czujnik temperatury oraz ciśnienia powietrza wlotowego
S6 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia
S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
S83 Czujnik tlenu ogrzanego w górę układu
S84 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu
V123 Elektrozawór przepływu powietrza doładowania
V30 Zawór sterujący przepustnicy do spalin
V6 Elektrozawór oparów benzyny
Z4 Rezystancja kontrolna
Pin Funkcja
A01 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
A02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
A03 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
A04 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
A05 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
A06 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
A07 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – zasilanie +5 V
A09 Nieokablowany
A10 Nieokablowany
A11 Przekaźnik sterowania sprzęgła sprężarki – aktywacja ujemna
A12 Wentylator chłodzenia silnika i przekaźnik systemu klimatyzacji o niskiej prędkości – aktywacja potencjałem ujemnym
A13 Przekaźnik wentylatora wysokiej prędkości klimatyzatora oraz chłodzenia silnika – aktywacja ujemna
A14 Nieokablowany
A15 Nieokablowany
A16 Nieokablowany
A17 Nieokablowany
A18 Nieokablowany
A19 Zawór sterujący przepustnicy do spalin – sterownik PWM
A20 Nieokablowany
A21 Nieokablowany
A22 Nieokablowany
A23 Nieokablowany
A24 Nieokablowany
A25 Nieokablowany
A26 Nieokablowany
A27 Podwójny potencjometr pedału gazu – zasilanie +5 V
A28 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – uziemienie
A29 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – uziemienie
A30 Potencjometr pedału gazu - sygnał
A31 Nieokablowany
A32 Nieokablowany
A33 Nieokablowany
A34 Nieokablowany
A36 Nieokablowany
A37 Nieokablowany
A38 Nieokablowany
A39 Nieokablowany
A40 Nieokablowany
A41 Nieokablowany
A42 Nieokablowany
A43 Nieokablowany
A44 Nieokablowany
A45 Nieokablowany
A46 Nieokablowany
A47 Nieokablowany
A49 Podwójny potencjometr pedału gazu – zasilanie +5 V
A50 Nieokablowany
A52 Nieokablowany
A53 Nieokablowany
A54 Nieokablowany
A55 Potencjometr pedału gazu – sygnał
A56 Nieokablowany
A57 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – sygnał
A58 Nieokablowany
A59 Nieokablowany
A60 Nieokablowany
A61 Przyciski selektora regulatora prędkości – sygnał
A63 Wyłącznik pedału sprzęgła – sygnał
A64 Jednostka sterowania automatycznej klimatyzacji – sygnał
A65 Nieokablowany
A66 Nieokablowany
A67 Nieokablowany
A68 Przekaźnik pompy paliwa – aktywacja centralki
A69 Nieokablowany
A70 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
A71 Wtyczka EUS panelu wskaźników – nie określono
A72 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
A73 Nieokablowany
A74 Nieokablowany
A75 Nieokablowany
A76 Nieokablowany
A77 Nieokablowany
A78 Nieokablowany
A79 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – uziemienie
A80 Nieokablowany
A81 Nieokablowany
A82 Wyłącznik pedału hamulca – sygnał
A83 Nieokablowany
A84 Przyciski selektora regulatora prędkości – sygnał
A85 Przyciski selektora regulatora prędkości – sygnał
A86 Przyciski selektora regulatora prędkości – sygnał
A87 Wyłącznik pedału hamulca – sygnał
A88 Jednostka sterowania komputera pokładowego – sygnał CAN L
A89 Elektroniczna jednostka sterowania komputera pokładowego – sygnał CAN H
A90 Nieokablowany
A91 Elektroniczne urządzenie sterujące komputera pokładowego – nieokreślone
A92 Nieokablowany
A93 Nieokablowany
A94 Nieokablowany
B01 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – aktywacja
B02 Jednostka sterowania układu LPG – aktywacja potencjałem ujemnym
B03 Zawór oczyszczania pochłaniacza – sterowanie PWM
B04 Jednostka sterowania układu LPG – aktywacja potencjałem ujemnym
B05 Elektrozawór usuwający powietrze doładowania – przełączanie
B06 Nieokablowany
B07 Nieokablowany
B08 Nieokablowany
B09 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
B10 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – zasilanie +5 V
B11 Czujnik z efektem Halla – zasilanie +5 V
B12 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
B13 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – uziemienie
B14 Nieokablowany
B15 Nieokablowany
B16 Czujnik tlenu ogrzanego w górę układu – aktywacja
B17 Jednostka sterowania układu LPG – aktywacja potencjałem ujemnym
B18 Nieokablowany
B19 Jednostka sterowania układu LPG – aktywacja potencjałem ujemnym
B20 Nieokablowany
B21 Czujnik ciśnienia doładowania – sygnał
B22 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – sygnał
B23 Nieokablowany
B24 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza pobieranego – sygnał temperatury
B25 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza pobieranego – sygnał
B26 Nieokablowany
B27 Nieokablowany
B28 Czujnik rozrządu Halla – masa
B29 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
B30 Nieokablowany
B31 Cewki zintegrowane pojedynczo – sygnał podstawowy
B32 Nieokablowany
B33 Nieokablowany
B34 Nieokablowany
B35 Regulator ciśnienia oleju – sygnał
B36 Czujnik spalania stukowego – sygnał
B37 Czujnik indukcyjny obrotów/min. – sygnał
B37 Czujnik indukcyjny obrotów/min. – sygnał
B38 Czujnik indukcyjny obrotów/min. – sygnał
B38 Czujnik indukcyjny obrotów/min. – sygnał
B39 Nieokablowany
B40 Nieokablowany
B41 Nieokablowany
B42 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – sygnał
B43 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
B44 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
B45 Nieokablowany
B46 Cewki zintegrowane pojedynczo – sygnał podstawowy
B47 Cewki zintegrowane pojedynczo – sygnał podstawowy
B48 Cewki zintegrowane pojedynczo – sygnał podstawowy
B49 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – kontrola PWM
B50 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – kontrola PWM
B51 Czujnik spalania stukowego – sygnał
B51 Nieokablowany
B52 Nieokablowany
B53 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – masa
B54 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – sygnał
B55 Podgrzewana sonda lambda przed katalizatorem – uziemienie
B56 Nieokablowany
B57 Nieokablowany
B58 Nieokablowany
B59 Nieokablowany
B60 Nieokablowany
Legenda elementów – wtrysk LPG
Samochody osobowe/LANCIA /Delta [08>] (181)/1.4i 16 V Turbo Kat LPG/Hatchback/198 A 4.000 (88 kW)/[--/10>] Landi Renzo/LC02/-/-/-
B1 Akumulator zapłonowy
C11 Cewka na wtyczce
E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
E106 ECU układu LPG
E3 Komputer pokładowy
F 03 Bezpiecznik 20 A
F 16 Bezpiecznik 7,5 A
F 18 Bezpiecznik 5 A
F 22 Bezpiecznik 15 A
F 85 Bezpiecznik 20 A
FUSE Bezpiecznik 20 A
I1 Wyłącznik zapłonu
I200 Główny wyłącznik LPG ze wskaźnikiem poziomu paliwa
J1 Wtryskiwacz magnetyczny
J121 Wtryskiwacz elektromagnetyczny LPG
J122 Wtryskiwacz elektromagnetyczny LPG
J123 Wtryskiwacz elektromagnetyczny LPG
J124 Wtryskiwacz elektromagnetyczny LPG
J2 Wtryskiwacz magnetyczny
J3 Wtryskiwacz magnetyczny
J4 Wtryskiwacz magnetyczny
P3 Pompa paliwowa z czujnikiem poziomu
R47-1 Przekaźnik pompy paliwa
R47-2 Przekaźnik pompy paliwa
R5 Przekaźnik główny
S29 Czujnik poziomu paliwa
S47 Czujnik temperatury oraz ciśnienia powietrza wlotowego
S48 Czujnik ciśnienia i temperatury paliwa
S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
V160 Elektrozawór regulacji ciśnienia LPG
V70 Elektrozawór odcięcia zbiornika LPG
X1 Złącze diagnostyczne
Komentarze (0)