Targi Nowoczesnego Warsztatu

ponad rok temu  13.05.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Lauber

Lauber jako jedna z pierwszych firm w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej wyspecjalizowała się w regeneracji części motoryzacyjnych, czym z powodzeniem zajmujemy się od 1994 roku. Jak każda inna spółka, która dba o własny rozwój, również my reagowaliśmy przez te lata na dyktowaną przez branżę potrzebę zmian zarówno w strategii, jak i ofercie usług. Obecnie, bogatsi o ponad 25-letnie doświadczenie, z dumą możemy stwierdzić, że jesteśmy jedną z największych fabryk części samochodowych w Polsce.
Trzymając się najbardziej restrykcyjnych norm stosowanych przez globalnych potentatów, uzyskaliśmy certyfikat APRA (Automotive Parts Rebuilders Association – Stowarzyszenie Regenerujących Części Motoryzacyjne). Według definicji APRA regeneracja to odbudowa używanej części pojazdu zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami sztuki inżynierskiej, tak aby funkcjonalnie odpowiadała fabrycznie nowemu produktowi.
Nasz asortyment, w skład którego wchodzą zarówno nowe, jak i regenerowane podzespoły, obejmuje ponad 10 tysięcy pozycji. Wszystkie produkty Lauber dostępne są w sieci sprzedaży największego dystrybutora części zamiennych w Europie Środkowo-Wschodniej – grupy Inter Cars. W lipcu 2003 roku uzyskaliśmy dostęp do potężnego systemu dystrybucji oraz nowych grup potencjalnych odbiorców na terenie całej Europy, np. zrzeszonych w ATR. Głównymi kanałami dystrybucji stały się oddziały Inter Cars i współpracujące z tą firmą Q-Serwisy oraz Auto Crew rozmieszczone w całej Polsce.

lauber@lauber.pl
www.lauber.pl
www.elauber.pl

B1 - prenumerata NW podstrony

GALERIA ZDJĘĆ

Lauber
Lauber
Co regenerujemy? Aktualnie do samochodów osobowych regenerujemy fabrycznie: rozruszniki, alternatory, przekładnie wspomagania kierownicy, pompy wspomagania kierownicy, przekładnie kierownicze bez wspomagania, półosie napędowe, zaciski hamulcowe, wtryskiwacze i pompy common rail.
Kontrola Nasze produkty przechodzą kontrolę jakości wykonania, stałe weryfikacje międzyoperacyjne i ostateczną kontrolę techniczną przy użyciu testerów najnowszej generacji oraz przyrządów, które są w stanie wykluczyć nawet najmniejsze odchylenia od normy.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony