Lakiernictwo i blacharstwo

ponad rok temu  19.02.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Lerg z Godłem Firmy Przyjaznej Klientowi

Przedstawiciele przedsiębiorstw, które w 2017 r. otrzymały Godło Firma Przyjazna Klientowi

Na początku stycznia wręczono Godła Firmy Przyjaznej Klientowi. Odznaczenia zostały przyznane przedsiębiorstwom, które w niezależnym audycie satysfakcji klientów przeprowadzonym w minionym roku osiągnęły oceny na poziomie minimum 85% w każdym badanym obszarze.

W imieniu firmy Lerg – jednego z największych polskich producentów i eksporterów żywic syntetycznych – nagrodę odebrali Andrzej Korona, członek zarządu, dyrektor ds. zakupów i logistyki, oraz Adam Bek, dyrektor ekonomiczny i główny księgowy. 
– Firma Lerg stale monitoruje potrzeby swoich klientów – powiedział Andrzej Korona. – Co roku przeznacza spore nakłady finansowe na badania i rozwój, aby jak najlepiej dostosować swój produkt do indywidualnych potrzeb klienta. Wysoka ocena współpracy z nami przez naszych klientów, a tym samym Godło Firmy Przyjaznej Klientowi to zasługa całej załogi firmy, której składam z tego miejsca serdeczne podziękowania. Jest to dla nas nie tylko wyróżnienie, ale i wyzwanie, aby utrzymać tak wysoką jakość współpracy z klientami w nadchodzących latach
Godło Firma Przyjazna Klientowi to najbardziej rozpoznawalne wyróżnienie w zakresie satysfakcji ze współpracy z firmami. O tym, które przedsiębiorstwa otrzymają wyróżnienie, decydują klienci, anonimowo wypełniający kwestionariusz dostosowany do specyfiki działalności badanej firmy. Dla każdej indywidualnie określana jest też wielkość próby badawczej, która zależy od posiadanej liczby klientów oraz kanałów dotarcia do odbiorców.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony