Paliwa i oleje

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

LOTOS Quazar

– technologia ochrony silnika

Spółka LOTOS Oil S.A. wprowadziła do sprzedaży grupę ultranowoczesnych syntetycznych olejów silnikowych LOTOS QUAZAR.


Powstały one w wyniku wielomiesięcznych prac technologów i ekspertów, wspartych licznymi testami przeprowadzanymi w renomowanych placówkach badawczych. Oleje LOTOS QUAZAR zostały stworzone specjalnie dla ochrony silników najnowocześniejszych samochodów pracujących w różnorodnych warunkach eksploatacyjnych i różnych stylów jazdy.
- Konsekwentnie stawiamy na innowacyjność – podkreśla Jacek Neska, prezes zarządu spółki. – Rozwijając produkty i sięgając do coraz lepszych rozwiązań, jak choćby te wykorzystane w olejach LOTOS Thermal Control. Stopniowo zyskiwaliśmy zaufanie użytkowników samochodów. Krok po kroku budując naszą rynkową pozycję – dodaje prezes Neska. W 2008 roku spółka podpisała umowę o strategicznym partnerstwie z LUBRIZOL-em, w dziedzinie technologii dodatków smarnych. Spółka jest też członkiem stowarzyszenia ATLIEL, do którego należą najważniejsi producenci i sprzedawcy olejów silnikowych w Europie.

Doskonałość przez doświadczenie
Jednym z efektów postępu technologicznego w budowie silników samochodowych jest zwiększanie mocy, przy zachowaniu, lub zmniejszeniu pojemność silnika. W konsekwencji występują większe obciążenia poszczególnych części silnika.
- W praktyce oznacza to wprost trudne do wyobrażenia sobie warunki, jakie występują w chwili uruchamiania jednostki napędowej. Aby zapobiec uszkodzeniom i zagwarantować prawidłową eksploatację, konieczne jest stosowanie wysokospecjalistycznego oleju, który sprosta tak podwyższonym wymaganiom – podkreśla Sławomir Poszelężny, Szef Biura Rozwoju i Serwisu Olejowego spółki LOTOS Oil S.A.


Hi-Tec Protection
Proces wytwarzania olejów został oparty o formułę Hi-Tec Protection, która pozwala na zapewnienie maksymalnej ochrony i eksploatacji silnika. Oznacza to zdolność do ochrony przeciwzużyciowej i zapobiegania tworzeniu się osadów i ochrona przed negatywnymi skutkami ich działania. Dodatkowo oleje te zapewniają efektywną pracę w warunkach ekstremalnych obciążeń cieplnych i po ich ustaniu (wysoka stabilność oksydacyjna). Na koniec wypada jeszcze wspomnieć o oszczędności paliwa i ułatwianiu uruchamiania silnika i szybkie osiąganie pełnego smarowania w każdych warunkach klimatycznych.

Dla wymagających
Oleje LOTOS QUAZAR przeznaczone są do nowoczesnych silników, a dzięki doskonałym parametrom, spełniają wymagania stawiane przez producentów pojazdów w zakresie gwarancji silnika. Można je stosować zarówno w silnikach benzynowych, jak i diesla. Wyposażonych zarówno w katalizatory, jak i filtry cząstek stałych.
- Jestem przekonany, że wprowadzenie ich do sprzedaży, nie tylko poszerzy naszą ofertę, ale pozwoli na konsekwentne umacnianie pozycji naszej firmy, jako lidera na polskim rynku olejowym – podkreśla Jacek Matracki, dyrektor handlowy spółki LOTOS Oil S.A.

W linii premium znajduje się pięć syntetycznych olejów silnikowych:

LOTOS Quazar 0W30

Syntetyczny olej silnikowy opracowany dla wiodących marek samochodów do silników benzynowych i wysokoprężnych (common rail) także z turbodoładowaniem. Przedłuża żywotność silnika w całym okresie eksploatacji.
ACEA A3/B4, VW 502.00/505.00,
MB-Approval 229.3,
BMW Longlife-98, VW 503.01

LOTOS Quazar C3 5W30
Syntetyczny olej silnikowy w technologii niskopopiołowej (obniżony SAPS) opracowany dla wiodących marek samochodów do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych, na standardowe oraz wydłużone interwały wymiany. Przedłuża żywotność silnika w całym okresie eksploatacji.
API SL/CF, ACEA A3/B4, C3,
MB-Approval 229.51,
VW 502.00/505.00/505.01, BMW Longlife-04

LOTOS Quazar LLIII 5W30
Syntetyczny olej silnikowy w technologii niskopopiołowej (obniżony SAPS) na wydłużone interwały wymiany opracowany dla wiodących marek samochodów do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych, polecany szczególnie dla pojazdów VW Group. Przedłuża żywotność silnika w całym okresie eksploatacji.
ACEA A3/B4, VW 504.00/507.00,
MB-Approval 229.51,
BMW LL-04




LOTOS Quazar F 5W30
Syntetyczny olej silnikowy opracowany specjalnie dla najnowszych konstrukcji samochodów marki Ford. Odpowiedni do zastosowania także w samochodach z silnikami, w których zalecane jest stosowanie oleju o niskiej lepkości HTHS. Przedłuża żywotność silnika w całym okresie eksploatacji.
ACEA A1/B1, Ford WSS-M2C-913A,
Ford WSS-M2C-913B

LOTOS Quazar 5W40
Syntetyczny olej silnikowy w technologii niskopopiołowej (obniżony SAPS) opracowany dla najnowszej konstrukcji silników benzynowych i Diesla z filtrami cząstek stałych i/lub pompowtryskiwaczami. Przedłuża żywotność silnika w całym okresie eksploatacji.
API SM/CF, ACEA A3/B4, C3,
MB-Approval 229.51, MB-Approval 229.31,
VW 502.00/505.00/505.01,
BMW Longlife-04, Porsche,
Ford WSS-M2C-917A

Nowe oleje – nowe logo
Wprowadzona właśnie do sprzedaży linia olejów silnikowych LOTOS Quazar wykorzystuje nowe logo. Nowy znak jest podstawowym elementem identyfikacji wizualnej związanej z marką olejową. Prezentowana identyfikacja wyraża również strategię marki olejowej LOTOS – lidera rynku dostarczającego swoim klientom środki smarne najwyższej jakości. Nowe logo marki olejowej LOTOS wyraża kluczowe wartości marki – ekspercki charakter, oraz pasję tworzenia innowacyjnych i nowoczesnych produktów. Nowe logo stanowi też konsekwencję działań prowadzonych od roku 2007, a związanych z odświeżeniem wizerunku całej marki LOTOS.

LOTOS Oil S.A. jest częścią Grupy Kapitałowej Grupy LOTOS S.A. jednego z największych europejskich koncernów naftowych. Na rynku olejów LOTOS Oil S.A. sprzedaje swoje produkty pod markami LOTOS, Turdus i Agrol. Pod marką LOTOS sprzedawane są produkty do samochodów osobowych (oleje silnikowe, oleje przekładniowe i kosmetyki samochodowe i płyny eksploatacyjne). Poza Polską (gdzie marka LOTOS jest najczęściej kupowaną marką olejową) oleje LOTOS a także inne produkty LOTOS Oil można kupić nie tylko w krajach Europy, ale także na rynkach Afryki i Azji gdzie sprzedawane są od wielu lat.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony