Ogumienie

ponad rok temu  04.12.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Lubiński „Marjan” w sieci BestDrive

Do sieci BestDrive dołączyło Centrum Wymiany Opon „Marjan” z Lubina. Serwis został zbudowany od podstaw, tuż przy ruchliwej drodze krajowej z Wrocławia do Zielonej Góry. Gdy obiekt był praktycznie gotowy, pojawili się wysłannicy dwóch sieci serwisowych (krajowej i zagranicznej), ale bez sukcesu. Właściciel jednak od samego początku planował związek tego nowoczesnego obiektu z silnym partnerem sieciowym.

Strategiczna decyzja podjęta została po lekturze prasy branżowej, w której opublikowano relację z otwarcia serwisu BestDrive w Mosinie koło Poznania – warsztatu nowoczesnego, zbudowanego z rozmachem i od podstaw. Po wysłanym e-maila pojawił się przedstawiciel sieci. Rozmowy biznesowe, uzgadnianie szczegółów i podpisanie umowy zajęło niecałe 3 miesiące.
Tym sposobem od października br. Centrum Wymiany Opon „Marjan” z Lubina na Dolnym Śląsku działa w barwach sieci BestDrive, należącej do koncernu Continental.
- Zależało mi na tym, aby zapewnić firmie solidne podstawy stabilnego rozwoju – mówi Jan Matijczak, właściciel serwisu. - Współpraca z tej rangi koncernem umożliwia nam nieograniczony dostęp do nowych technologii i sprawdzonych, gotowych procedur dających praktyczne efekty.
CWO „Marjan” dysponuje obiektem o łącznej powierzchni 2,5 tys. m2, w tym 430 m2 pod dachem. Są trzy stanowiska do obsługi aut, w tym jedno dla ciężarówek. Na uwagę zasługuje zaawansowane technologicznie wyposażenie warsztatu, m.in. w urządzenie 3D do geometrii kół, które w niecałe 2 minuty kompleksowo sprawdza ustawienie zbieżności i daje pełną informację na ten temat. Jest także urządzenie do serwisowania klimatyzacji drukujące raport o aktualnej kondycji klimy, jest montażownica kół ciężarowych do 52 cali oraz ultradokładna wyważarka do tych kół. W firmie oprócz właściciela pracuje 6 mechaników i jedna osoba w Biurze Obsługi Klienta.
Położony w odległości 4 km od centrum Lubina obiekt już z daleka wyróżnia się atrakcyjną wizualizacją, w której dominują pomarańczowe i czarne barwy zaczerpnięte z logo koncernu Continental. Wieczorem serwis jest oświetlony, a z racji bliskiego sąsiedztwa drogi krajowej trudno go nie zauważyć i nie zapamiętać, jakie usługi oferuje. Już podczas uroczystości otwarcia serwisu, połączonej z pokazem fajerwerków, liczni kierowcy zatrzymywali auta na poboczu drogi, aby obejrzeć ten niecodzienny, ognisty spektakl!


Samochody przyjeżdżające do warsztatu w sprawie opon otrzymują przy okazji – bezpłatnie – przegląd wszystkich płynów eksploatacyjnych. Kontrolowany jest także ogólny stan techniczny pojazdu, a właściciel otrzymuje informację, co ewentualnie należy poprawić lub wymienić w aucie.
Mimo że działa dopiero od połowy 2014 roku, CWO „Marjan” zdążył już zaskarbić sobie sympatię zmotoryzowanych klientów, konsekwentnie realizując w codziennej pracy zasadę, że to jakość obsługi jest najważniejsza!
- Nie konkurujemy ceną, ale jakością – mówi Jan Matijczak. Przekonał się o tym m.in. właściciel poddanego tuningowi BMW serii 3, który bezskutecznie odwiedzał lubińskie warsztaty z uszkodzonym układem chłodzenia. Niestety, nigdzie nie mógł zmieścić się na podnośniku. Dopiero mechanicy od „Marjana” pomogli kierowcy i w bezpieczny sposób podnieśli auto oraz profesjonalnie naprawili, a przy okazji zyskali bezcenną wdzięczność klienta, który przyjeżdża teraz regularnie na przeglądy i wymianę opon.
Najbliższe plany inwestycyjne najnowszego serwisu BestDrive to uruchomienie w 2016 roku dodatkowego stanowiska do obsługi samochodów ciężarowych.

Tekst: Krzysztof Żak
Fot. BestDrive

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony