Sieci warsztatowe

ponad rok temu  08.02.2019, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Magneti Marelli Checkstar

1. Nazwa sieci warsztatowej
Magneti Marelli Checkstar

2. Nazwa podmiotu organizującego sieć 
Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o.

3. Określenie działalności
Działalność serwisów zrzeszonych w sieci Checkstar polega na kompleksowej obsłudze samochodów osobowych i dostawczych.

4. Liczba zrzeszonych członków 
W chwili obecnej sieć Checkstar na świecie zrzesza 4884 punkty (2000 we Włoszech, 1200 w Hiszpanii i Portugalii, 160 w Grecji, 103 w Polsce, 36 na Węgrzech, 1351 w Brazylii, 40 w Argentynie, Paragwaju i Urugwaju).

5. Rodzaje usług 
W zależności od specjalizacji warsztaty świadczą usługi z zakresu: elektryki, mechaniki, klimatyzacji, diesla, układów hamulcowych, wymiany oleju, wulkanizacji.

6. Korzyści z członkostwa w sieci 
- Reklama na stronie WWW z lokalizatorem.
- Udział w akcjach promocyjnych MM.
- Nieodpłatna wizualizacja warsztatu.
- Call center i pomoc techniczna.
- Dostęp do katalogów.
- Atrakcyjne rabaty na wyposażenie warsztatowe.
- Rabat lub nieodpłatny udział w szkoleniach dla drugiej osoby.
- Pakiet nieodpłatnych szkoleń.
- Program lojalnościowy (obrót zamieniany na punkty).
- Dostęp do strefy internetowej Checkstar ze wsparciem technicznym oraz marketingowym.
- Wsparcie marketingowe.

7. Zobowiązania członków 
Uczestnicy sieci zobowiązani są do posiadania urządzenia diagnostycznego MM z aktualnym oprogramowaniem, do podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez MM, posiadania aktualnej licencji programu warsztatowego Autodata lub Retis oraz do wykazywania obrotu na częściach i wyposażeniu MM.

8. Struktura zarządzania siecią 
Zarządzanie siecią odbywa się we współpracy z dystrybutorami MM.

9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci 
Poczta elektroniczna, poczta tradycyjna, newsletter, coroczne spotkania.

10. Dostawy i czas realizacji
Obsługa sieci odbywa się poprzez naszych dystrybutorów, czas realizacji zamówienia jest uzależniony od poszczególnych dystrybutorów. Serwisy otrzymały możliwość sprawdzania dostępności bezpośrednio w głównym magazynie MM.

11. Plany rozwoju
Planujemy rozwój sieci poprzez otwieranie nowych warsztatów, a także zwiększenie częstotliwości i rozszerzenie tematyki szkoleń w naszym centrum szkoleniowym.

12. Warunki przystąpienia dla nowych członków
- Zaktualizowane urządzenie diagnostyczne Magneti Marelli.
- Urządzenie do klimatyzacji lub stół probierczy.
- Minimalny obrót na poziomie 12 000 zł netto rocznie (części + wyposażenie).
- Dwa stanowiska obsługowe.
- Internet.
- Kącik klienta.
- Retis lub Autodata.
- Podstawowa wizualizacja (dostarczana przez MM).
- Uczestnictwo w szkoleniach (min. raz w roku).

Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o.
plac Pod Lipami 5, 40-476 Katowice
tel. 32 60 36 105
fax 32 60 36 10

GALERIA ZDJĘĆ

Szymon Latos specjalista ds. rozwoju sieci Checkstar tel. kom. 602 492 200

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony