Sieci warsztatowe

ponad rok temu  10.02.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Magneti Marelli Checkstar

1. Nazwa sieci warsztatowej
Magneti Marelli Checkstar

2. Nazwa podmiotu organizującego sieć
Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o.

3. Określenie działalności
Działalność serwisów zrzeszonych w sieci Checkstar polega na kompleksowej obsłudze samochodów osobowych i dostawczych.

4. Liczba zrzeszonych członków
Obecnie sieć Magneti Marelli Checkstar na świecie zrzesza prawie 5000 punktów (2000 we Włoszech, 1200 w Hiszpanii i Portugalii, 160 w Grecji, 107 w Polsce, 36 na Węgrzech, 1351 w Brazylii, 40 w Argentynie, Paragwaju i Urugwaju).

5. Rodzaje usług
W zależności od specjalizacji warsztaty świadczą usługi z zakresu: elektryki, mechaniki, klimatyzacji, diesla, układów hamulcowych, wymiany oleju, wulkanizacji.

6. Korzyści z członkostwa w sieci
- Reklama na stronie WWW z lokalizatorem.
- Udział w akcjach promocyjnych MM.
- Nieodpłatna wizualizacja warsztatu.
- Call center i pomoc techniczna.
- Dostęp do katalogów.
- Atrakcyjne rabaty na wyposażenie warsztatowe.
- Rabat lub nieodpłatny udział w szkoleniach dla drugiej osoby.
- Pakiet nieodpłatnych szkoleń.
- Program lojalnościowy (obrót zamieniany na punkty).
- Dostęp do strefy internetowej Checkstar ze wsparciem technicznym oraz marketingowym.
- Wsparcie marketingowe.

7. Zobowiązania członków
Uczestnicy sieci zobowiązani są do posiadania urządzenia diagnostycznego MM z aktualnym oprogramowaniem, do podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez MM, posiadania aktualnej licencji programu warsztatowego Autodata lub Retis oraz do wykazywania obrotu na częściach i wyposażeniu MM.

8. Struktura zarządzania siecią
Zarządzanie siecią odbywa się we współpracy z dystrybutorami MM.

9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Poczta elektroniczna, poczta tradycyjna, Newsletter, SMS, coroczne spotkania.

10. Dostawy i czas realizacji
Obsługa sieci odbywa się poprzez naszych dystrybutorów, czas realizacji zamówienia jest uzależniony od poszczególnych dystrybutorów. Serwisy otrzymały możliwość sprawdzania dostępności bezpośrednio w głównym magazynie MM.

11. Plany rozwoju
Planujemy rozwój sieci poprzez otwieranie nowych warsztatów, a także zwiększenie częstotliwości i rozszerzenie tematyki szkoleń w naszym centrum szkoleniowym.

12. Warunki przystąpienia dla nowych członków
- Zaktualizowane urządzenie diagnostyczne Magneti Marelli.
- Urządzenie do klimatyzacji lub stół probierczy.
- Minimalny obrót na poziomie 12 000 zł netto rocznie (części + wyposażenie).
- Dwa stanowiska obsługowe.
- Podłączenie do internetu.
- Strefa klienta.
- Retis lub Autodata.
- Wizualizacja serwisu (dostarczana przez MM).
- Uczestnictwo w szkoleniach (min. raz w roku).

Szymon Latos
specjalista ds. rozwoju
sieci Checkstar
tel. kom. 602 492 200

DANE KONTAKTOWE

Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o.
plac Pod Lipami 5, 40-476 Katowice
tel. 32 60 36 105
fax 32 60 36 10

B1 - prenumerata NW podstrony

GALERIA ZDJĘĆ

Szymon Latos
Magneti Marelli Checkstar

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony