Sieci warsztatowe

ponad rok temu  09.02.2022, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Magneti Marelli Checkstar

Nazwa sieci warsztatowej
Magneti Marelli Checkstar

Nazwa podmiotu organizującego sieć
Marelli Aftermarket Poland Sp. z o.o.

Określenie działalności
Działalność serwisów zrzeszonych w sieci Checkstar polega na kompleksowej obsłudze samochodów osobowych i dostawczych.

Liczba zrzeszonych członków
Obecnie sieć Magneti Marelli Checkstar na świecie zrzesza prawie 5000 punktów (2000 we Włoszech, 1200 w Hiszpanii i Portugalii, 160 w Grecji, 107 w Polsce, 36 na Węgrzech, 1351 w Brazylii, 40 w Argentynie, Paragwaju i Urugwaju).

Rodzaje usług
W zależności od specjalizacji warsztaty świadczą usługi z zakresu: elektryki, mechaniki, klimatyzacji, diesla, układów hamulcowych, wymiany oleju, wulkanizacji.

Korzyści z członkostwa w sieci

  • Reklama na stronie WWW z lokalizatorem.
  • Udział w akcjach promocyjnych MAP.
  • Nieodpłatna wizualizacja warsztatu.
  • Call center i pomoc techniczna.
  • Dostęp do katalogów.
  • Atrakcyjne rabaty na wyposażenie warsztatowe.
  • Rabat lub nieodpłatny udział w szkoleniach dla drugiej osoby.
  • Pakiet nieodpłatnych szkoleń.
  • Program lojalnościowy (obrót zamieniany na punkty).
  • Dostęp do strefy internetowej Checkstar ze wsparciem technicznym oraz marketingowym.
  • Wsparcie marketingowe.

Zobowiązania członków
Uczestnicy sieci zobowiązani są do posiadania urządzenia diagnostycznego MAP z aktualnym oprogramowaniem, do podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez MAP, posiadania aktualnej licencji programu warsztatowego Autodata lub Retis oraz do wykazywania obrotu na częściach i wyposażeniu MAP.

Struktura zarządzania siecią
Zarządzanie siecią odbywa się we współpracy z dystrybutorami MAP.

Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Poczta elektroniczna, poczta tradycyjna, Newsletter, SMS, coroczne spotkania.

Dostawy i czas realizacji
Obsługa sieci odbywa się poprzez naszych dystrybutorów, czas realizacji zamówienia jest uzależniony od poszczególnych dystrybutorów. Serwisy otrzymują możliwość sprawdzania dostępności bezpośrednio w głównym magazynie MAP.

Plany rozwoju
Planujemy rozwój sieci poprzez otwieranie nowych warsztatów, a istniejącym oferujemy wsparcie przy rozszerzeniu oferty o obsługę samochodów hybrydowych/elektrycznych, zwiększenie częstotliwości i rozszerzenie tematyki szkoleń w naszym centrum szkoleniowym.

Warunki przystąpienia do sieci

  • Zaktualizowane urządzenie diagnostyczne Magneti Marelli.
  • Urządzenie do klimatyzacji lub stół probierczy.
  • Minimalny obrót na poziomie 12 000 zł netto rocznie (części + wyposażenie).
  • Dwa stanowiska obsługowe.
  • Podłączenie do internetu.
  • Strefa klienta.
  • Retis lub Autodata.
  • Wizualizacja serwisu (dostarczana przez MAP).
  • Uczestnictwo w szkoleniach (min. raz w roku).

Koordynator sieci:
Szymon Latos
specjalista ds. rozwoju
sieci Checkstar
tel. kom. 602 492 200

Marelli Aftermarket Poland Sp. z o.o.
plac Pod Lipami 5, 40-476 Katowice
tel. 32 60 36 105
fax 32 60 36 108

B1 - prenumerata NW podstrony

GALERIA ZDJĘĆ

Szymon Latos
Magneti Marelli Checkstar

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony