Hella Polska wprowadza do sprzedaży grubowarstwowe czujniki ciśnienia, czyli tzw. MAP-sensory. Oferta obejmuje aplikacje do takich marek aut, jak: Opel, Renault, Fiat, Citroen, Ford, VW, Daewoo, Volvo, Saab, Alfa/Lancia. Zadaniem czujnika ciśnienia, umieszczonego w układzie dolotowym silnika za przepustnicą, jest pomiar ciśnienia panującego w kolektorze ssącym. Zmierzona w czasie rzeczywistym wartość ciśnienia zamieniana jest przez czujnik na sygnał elektryczny podawany następnie do jednostki sterującej silnikiem. Dane z czujnika ciśnienia przepływu powietrza (przepływomierz) i temperatury zasysanego przez silnik powietrza wykorzystywane są przez jednostkę sterującą do ustalenia aktualnego w danym momencie składu mieszanki zasilającej silnik.
Hella Polska wprowadza do sprzedaży grubowarstwowe czujniki ciśnienia, czyli tzw. MAP-sensory. Oferta obejmuje aplikacje do takich marek aut, jak: Opel, Renault, Fiat, Citroen, Ford, VW, Daewoo, Volvo, Saab, Alfa/Lancia. Zadaniem czujnika ciśnienia, umieszczonego w układzie dolotowym silnika za przepustnicą, jest pomiar ciśnienia panującego w kolektorze ssącym. Zmierzona w czasie rzeczywistym wartość ciśnienia zamieniana jest przez czujnik na sygnał elektryczny podawany następnie do jednostki sterującej silnikiem. Dane z czujnika ciśnienia przepływu powietrza (przepływomierz) i temperatury zasysanego przez silnik powietrza wykorzystywane są przez jednostkę sterującą do ustalenia aktualnego w danym momencie składu mieszanki zasilającej silnik.
Komentarze (0)