We Frankfurcie (Niemcy) miała miejsce prezentacja nowej marki koncernu Continental. Od lutego br. ruszy szeroko zakrojona akcja promocyjna, której odbiorcami mają być niezależne warsztaty samochodowe.
W poniedziałek (27 stycznia) dziennikarze prasy branżowej mieli okazję uczestniczyć w konferencji, zorganizowanej we Frankfurcie nad Menem przez Continental Aftermarket GmbH. Spotkanie poświęcone było najnowszej kampanii promocyjnej, którą objęte mają być rynki Europy Środkowej, Wschodniej i Południowej.
- Wprowadzeniu marki GALFER na rynek towarzyszyć będzie duża kampania promocyjna – zapowiedział Peter Wagner, dyrektor sprzedaży Independent Aftermarket w firmie Continental. - Poprzez tę akcję chcemy szczególnie zachęcić naszych partnerów do sprzedawania produktów nowej marki. Dzięki nowym produktom marki GALFER warsztaty nie będą musiały wybierać między rentownością a funkcjonalnością, gdyż systemy hamulcowe GALFER łączą w sobie optymalnie obie cechy. Dzięki intensywnej współpracy z klientem hamulce oraz ich oprzyrządowanie spełniają w stu procentach wymagania rynku.
Firma Galfer Industries S.A. powstała w 1950 roku i od tamtej pory okładziny hamulcowe trafiały prawie wyłącznie na pierwszy montaż. Teraz kompletna gama produktów (tarcze i klocki hamulcowe) będą wytwarzane przede wszystkim z myślą o rynku niezależnym (aftermarket). Nowe produkty marki GALFER są – od pierwszych chwil fazy rozwoju, aż po projektowanie opakowań – zaprojektowane z myślą o odbiorcy, a slogan „perfect fit” będzie hasłem przewodnim akcji promocyjnej koncernu Continental. Równolegle z tymi działaniami warsztaty oraz branża handlowa otrzymają materiały reklamowe, mające wesprzeć sprzedaż produktów GALFER oraz udowodnić zasadność ich wyboru.
Komentarze (0)