We Frankfurcie (Niemcy) miała miejsce prezentacja nowej marki koncernu Continental. Od lutego br. ruszyła szeroko zakrojona akcja promocyjna, której odbiorcami mają być niezależne warsztaty samochodowe.
27 stycznia dziennikarze prasy branżowej mieli okazję uczestniczyć w konferencji zorganizowanej we Frankfurcie nad Menem przez Continental Aftermarket GmbH. Spotkanie poświęcone było najnowszej kampanii promocyjnej, którą objęte mają być rynki Europy Środkowej, Wschodniej i Południowej. Continental, kojarzony dotąd z anonsowania rozwiązań najwyższej jakości, zamierza osiągnąć dużo mocniejszą pozycję w niższym segmencie rynku Premium.
- Wprowadzeniu marki GALFER na rynek towarzyszyć będzie duża kampania promocyjna – zapowiedział Peter Wagner, dyrektor sprzedaży Independent Aftermarket w firmie Continental. - Poprzez tę akcję chcemy szczególnie zachęcić naszych partnerów do sprzedawania produktów nowej marki. Dzięki nowym produktom marki GALFER warsztaty nie będą musiały wybierać między rentownością a funkcjonalnością, gdyż systemy hamulcowe GALFER łączą w sobie optymalnie obie cechy. Dzięki intensywnej współpracy z klientem hamulce oraz ich oprzyrządowanie spełniają w stu procentach wymagania rynku.
Jak udało się pogodzić wysoką jakość produktu z konkurencyjną ceną? Sięgnięto do sprawdzonych standardów jakości, a konkretnie do potencjału fabryki cieszącej się od lat renomą pośród dostawców na pierwszy montaż. Firma Galfer Industries S.A. powstała w 1950 roku i od samego początku jej wiodącą działalnością była produkcja klocków hamulcowych do ciężarówek Pegasus, a krótko potem zaczęto produkować referencje z myślą o typoszeregu samochodów marki SEAT. Z początkiem lat 70. hiszpańska fabryka anonsowała nowej generacji klocki hamulcowe, także z myślą o motocyklach Ducati. Krótsza droga hamowania, niższy hałas, większa trwałość – te i inne zalety, jakże preferowane przez odbiorców oryginalnych części samochodowych (OEM), testowano i dopracowywano dzięki zaangażowaniu producenta w sporty motorowe. Motocross, Supercross, Enduro, Trial, a przede wszystkim motocyklowe mistrzostwa świata (wyścigi klasy GP) – stały się dla hiszpańskiego producenta poligonem do testowania najnowszych technologii okładzin ciernych.
- Rok 2014 jest ważną cezurą w działalności globalnego gracza na rynkach motoryzacyjnych. Wypuszczając serię tarcz i klocków hamulcowych, łączących w sobie wysoką jakość z maksymalną funkcjonalnością, zamierzamy do końca roku osiągnąć 90-procentowe pokrycie w referencjach klocków hamulcowych i przynajmniej 60-procentowe dla tarcz hamulcowych – dodał Peter Wagner.
Produkty będą dostępne u ograniczonej liczby dystrybutorów. Wyłączność na sprzedaż w Polsce ma Inter Cars SA.
Rafał Dobrowolski
Fot. R. Dobrowolski i mat. prasowe Continental.
Komentarze (0)