Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Marketing dla warsztatów

To warto wiedzieć!

Na rynku ukazała się nowa książka pt. “Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz... obsługa klienta w warsztacie samochodowym”.

“Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz... obsługa klienta w warsztacie samochodowym” to pierwsze i jedyne na rynku opracowanie:
- przedstawiające narzędzie pozwalające na proste i tanie pozyskiwanie zleceń w warsztacie samochodowym; skuteczność tego narzędzia można sprawdzić w stu procentach (w przeciwieństwie np. do reklamy), jest ono właściwie darmowe, wymaga niewiele – tylko właściwej organizacji pracy przy jego stosowaniu;
- ukazujące krok po kroku proces obsługi klienta, właściwy pod względem jakościowym i handlowym; od rozmowy przez telefon, przez przyjęcie, naprawę i wydanie pojazdu, do kontaktu po naprawie.
Tematyka obsługi klienta oraz informacje o najlepszym narzędziu marketingowym pojawiły się w tej samej publikacji, gdyż narzędzie to jest najskuteczniejsze wtedy, gdy cały proces obsługi klienta przebiega właściwie.

Autor wskazuje wprost, co należy zrobić, a czego unikać w kontaktach z klientem. Prezentuje nie tylko samą obsługę, ale również poprawne działania handlowe: cenowe, merchandisingowe i inne, właściwe dla każdego z kolejnych etapów obsługi w serwisie. Książkę można wziąć do ręki i “z marszu” wprowadzać przedstawione rozwiązania. Postępowanie według opisanych zasad umożliwi wykorzystanie potencjału handlowego klienta w sposób całkowicie uczciwy i korzystny zarówno dla serwisu, jak i dla właściciela pojazdu. Pozycja przeznaczona jest zarówno dla menedżerów oraz właścicieli, jak i pracowników obsługi, a nawet dla mechaników kontaktujących się klientem. Wraz z wydaną w 2006 r. pozycją pt. “Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego” jest narzędziem, którego można użyć w celu budowania standardów, polepszania jakości obsługi w serwisach samochodowych różnej specjalizacji oraz do zwiększania swoich przychodów prostymi metodami.

Korzyści ze stosowania książki:
- tańsze i prostsze zdobywanie zleceń,
- usatysfakcjonowanie i przywiązanie klienta dzięki lepszej obsłudze oraz umiejętności dobrania właściwej dla niego oferty,
- poprawienie obsługi,
- a przez to możliwość zwiększenia obrotów i zysków.

Odbiorcy książki;
- właściciele i zarządzający serwisami samochodowymi: autoryzowanymi, sieciowymi, mniejszymi warsztatami niezależnymi; szefowie serwisów, a nawet salonów samochodowych;
- pracownicy warsztatów zajmujący się obsługą klienta;
- mechanicy biorący udział w procesie naprawy i kontaktu z klientem;
- pracownicy marketingu firm mających w swojej ofercie usługi warsztatowe oraz marketingowcy hurtowni motoryzacyjnych;
- pracownicy central marek samochodowych, sieci serwisowych, firm produkujących i dystrybuujących części zamienne, opony, płyny i akcesoria, współpracujący z warsztatami, zajmujący się marketingiem usług i produktów, organizacją i wspieraniem działań warsztatów;
- osoby studiujące dziedziny związane z zarządzaniem i marketingiem usług motoryzacyjnych oraz z innych powodów interesujący się marketingiem serwisu.

Informacje o autorze

Maciej Matczak www.Motomarketing.pl

- Autorem „Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz obsługa klienta w warsztacie samochodowym” jest założyciel firmy Motomarketing.pl, Maciej Matczak. Od 1999 r. zajmuje się marketingiem usług serwisowych oraz jakością obsługi w branży motoryzacyjnej. Współpracuje m.in. z Polską Izbą Motoryzacji.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony