Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Mechanik Roku 2009

Prestiżowy tytuł i nagrody o łącznej wartości 200 000 złotych czekają na zwycięzcę konkursu Mechanik Roku 2009. Organizatorem konkursu jest Fota S.A., a także Castrol oraz inni sponsorzy.

Wszyscy polscy mechanicy chcący sprawdzić swoje umiejętności fachowe oraz wiedzę warsztatową, a do tego powalczyć o tytuł najlepszego, będą mieli taką okazję już od 2 marca 2009 roku. Tego dnia rozpoczyna się pierwszy etap tegorocznej rywalizacji o tytuł Mechanika Roku. Będzie on trwać aż do 30 czerwca br. Mechanicy, chcący wziąć w nim udział, będą musieli najpierw się zarejestrować, wypełniając odpowiedni formularz dostępny na stronie www.fota.pl. Każdy prawidłowo zarejestrowany uczestnik otrzyma login i hasło do swojego konta. Od momentu rejestracji będzie na nim gromadził punkty za testy oraz za zakupy produktów sponsorów konkursu dokonywane w oddziałach Foty S.A. Do rozwiązania będą cztery testy – po jednym w każdym miesiącu pierwszego etapu. Testy będą się składać z 30 pytań po 2 punkty. Będzie można je rozwiązywać za pośrednictwem strony www.fota.pl. Na udzielenie wszystkich odpowiedzi mechanik będzie miał 30 minut. Po rozwiązaniu testu uczestnicy konkursu będą mogli sprawdzić, na którym miejscu w rankingu się znajdują. Lista wyników aktualizowana będzie co najmniej raz w miesiącu.



Najlepszych pięćdziesięciu uczestników, którzy w I etapie zgromadzą na swoich kontach najwięcej punktów zarówno za testy, jak i zakupy, awansuje do półfinału konkursu. Informacja o tym, kto się do niego zakwalifikował, będzie umieszczona na internetowych stronach Foty S.A. Uczestnicy zostaną też poinformowani o swym sukcesie listownie.



Drugi i trzeci etap konkursu zostanie przeprowadzony w drugiej połowie lipca na terenie jednego z ekskluzywnych hoteli na Mazurach. Na uczestników czekają wspaniałe atrakcje, wśród nich: udział w Wielkich Regatach Mechaników, wyścigi łodzi motorowych, pokazy firedance i inne. Półfinał konkursu odbędzie się późnym popołudniem pierwszego z trzech dni pobytu. Będzie to test wielokrotnego wyboru, na którego rozwiązanie półfinaliści będą mieli 45 minut. Pięciu półfinalistów, którzy najlepiej rozwiążą test, awansuje do finału konkursu, który odbędzie się drugiego dnia pobytu. Wyniki finału zostaną ogłoszone podczas uroczystej kolacji. Oprócz wyników i wręczenia nagród w jej programie znajdzie się jeszcze wiele dodatkowych niespodzianek i atrakcji.



Wszyscy uczestnicy finału otrzymają nagrody rzeczowe ufundowane przez organizatorów konkursu: firmę Fota i Castrol, sponsorów strategicznych, którymi są Bosch, ATE, Febi, a także sponsorów wspierających, czyli MANN-FILTER, Ruville oraz technicznych, w których skład wchodz Kager i Expom Kwidzyn.




Dotychczasowi laureaci:
- 2008 Marek Piotrowski, Mechanika Samochodowa Zielonka
- 2007 Andrzej Cichoń, Mechanika Pojazdowa “Service AC” Dębica
- 2006 Adam Butowicz, Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Adam Butowicz Szczecinek
- 2005 Włodzimierz Wróblewski, Mechanika Samochodowa Włodzimierz Wróblewski Praszka
- 2004 Marcin Niwiesiewicz, Niwisiewicz Jan, Stacja Kontroli Pojazdów Oborniki Śląskie
- 2002 Tomasz Twardowski, T.T. Serwis Sklep inż. Tomasz Twardowski Warszawa




Marek Piotrowski, Mechanik Roku 2008 mówi:
Zdobycie tytułu Mechanik Roku 2008 oprócz bardzo atrakcyjnych nagród zapewniło mi wspaniałą promocję mojego warsztatu. Informacja o tym sukcesie dotarła do bardzo wielu osób. Świadczy o tym liczba gratulacji, które otrzymałem od klientów, kolegów i znajomych. Oczywiście, pochwaliłem się tym zwycięstwem na swej stronie internetowej. A z internetu korzysta wielu klientów, na przykład w celu ustalenia adresu lub numeru telefonu kontaktowego. Konkurs i jego rezultaty opisywała też większość znanych mi czasopism motoryzacyjnych. Puchar, z którego jestem bardzo dumny, stoi na eksponowanym miejscu w biurze mojego serwisu. Wielu klientów go zauważa i – nie ma co ukrywać – robi on na nich duże wrażenie. Co ważne, mój sukces zdopingował też moich pracowników do pracy i poszerzania swoich kwalifikacji – i to z dobrym skutkiem. Zajęliśmy bowiem drugie miejsce w konkursie Najmocniejszy Serwis. Myślę że to wszystko jest “droższe od pieniędzy”. Urządzenia, które otrzymałem za wygranie konkursu, są bardzo pomocne w codziennej pracy. Dzięki przyrządowi FWA 4435 poszerzyliśmy zakres usług świadczonych przez warsztat o regulację geometrii kół. Pieniądze, które chciałem przeznaczyć na zakup urządzenia do obsługi geometrii, zainwestowałem w zakup testera KTS 200. W najbliższym czasie chciałbym zająć się obsługą i naprawą klimatyzacji. Konkurs Mechanik Roku przyniósł bardzo wiele pozytywnych zmian w moim życiu, pracy i warsztacie. Zachęcam wszystkich do udziału w konkursie: nawet jeśli nie wygracie, naprawdę warto!






B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony