Polskie uczelnie od wielu lat prowadzą ogólnomenedżerskie studia podyplomowe. Przystąpienie Polski do UE i rosnąca konkurencja wymaga jednak od polskich menedżerów coraz większego stopnia specjalizacji.
Biorąc pod uwagę, że także wiedza menedżerska musi podlegać branżowej specjalizacji, Szkoła Główna Handlowa i Polska Izba Motoryzacji przygotowały nowatorski, specjalistyczny kierunek studiów podyplomowych: menedżer motoryzacji.
Pomysł na stworzenie tego typu spec-jalistycznych studiów powstał w wyniku wnikliwych obserwacji rynku motoryzacyjnego w Polsce. Okazało się, że dotychczasowe sposoby zarządzania i marketingu stały się niewystarczające i wiele firm zaczęło poszukiwać możliwości kształcenia swoich pracowników na wyższym poziomie. Aby uzyskać jednak pożądany efekt, przedsiębiorcy musieli podejmować studia i uzupełniać je branżowymi szkoleniami.
Studia Podyplomowe dla Menedżerów Motoryzacji rozwiązują ten problem. Ich program został tak opracowany, aby uczestnicy mogli zdobywać wiedzę teoretyczną, ale w kontekście problemów branży motoryzacyjnej. Dlatego obok specyfiki polskiego rynku studenci będą poznawać takie zagadnienia jak negocjowanie umów z partnerami zagranicznymi, opracowywanie strategii konkurencji i strategii marketingowej w wymiarze europejskim, charakterystyka europejskiego rynku finansowego czy korzystanie z funduszy strukturalnych Unii. Wszystko to metodą warsztatową – idealną dla praktyków zorientowanych przecież w wymiarze zmian po wejściu Polski do Unii.
Szczegółowe informacje można uzyskać w siedzibie Polskiej Izby Motoryzacji, przy ul. Grażyny 15 w Warszawie, pod numerem telefonu (22) 845 01 40 lub na stronie internetowej www.pim.org.pl/podyplomowe
Więcej informacji:
Małgorzata Zborowska
tel. kom 0 600 003 239
zborowska@pim.org.pl
Komentarze (0)