Wydarzenia

ponad rok temu  18.07.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

„Miedziobranie” 2016 zakończone  – nagrody rozdane, miedź doceniona

Za nami finał konkursu „Miedziobranie" 2016. Impreza odbyła się przy otwartej w zeszłym roku nowej siedzibie firmy w podwarszawskich Kajetanach.


Przewody hamulcowe z miedzi – mniej korodują, są odporne na ciśnienie i uszkodzenia mechaniczne. Są równie wytrzymałe jak stalowe, a przy tym bardzo elastyczne. Można je dowolnie doginać. Jednym z największych dostawców rur miedzianych do produkcji przewodów hamulcowych w Polsce jest Przedsiębiorstwo WP. Aby promować zastosowanie miedzi w układzie hamulcowym, firma zorganizowała konkurs „Miedziobranie”, którego pierwsza edycja właśnie dobiegła końca. Nagrodzono najaktywniejszych klientów.
„Miedziobranie” skierowane zastało do mechaników i warsztatów samochodowych. Zasady konkursu były wyjątkowo proste. Klienci rejestrowali zakupy produktów marki WP na stronie internetowej. Im więcej zakupów, tym większa liczba punktów. Dodatkowe punkty można było zdobyć poprzez udział w quizach wiedzy o produktach marki WP. Dla klientów firmy z największą liczbą punktów przygotowano cenne nagrody, wśród nich były skutery, laptopy, wartościowe narzędzia do pracy w warsztacie, karty upominkowe. Nagrodzonych zostało 38 firm.
– Chcieliśmy przy okazji tego konkursu wzmocnić na rynku sprzedaż rur miedzianych. Produkujemy również rury stalowe i miedziano-niklowe. Uważamy, że nasze rury miedziane są bardzo wysokiej jakości, a przy tym łatwe w montażu. Chcemy to podkreślić także ze względu na różne opinie na rynku na temat miedzi w hamulcach – mówi w wywiadzie dla „Nowoczesnego Warsztatu” Witold Pniewski, prezes firmy Przedsiębiorstwo WP. – Wiadomo, że na pierwszym montażu najlepsze są rury stalowe. Nie ma co do tego wątpliwości. Natomiast przy wymianie przewodów na rynku wtórnym są one trudniejsze w montażu. My polecamy przewody miedziane, które są równie wytrzymałe. Organizując konkurs „Miedziobranie”, chcieliśmy wypromować zastosowanie miedzi w układach hamulcowych.
Miedziane przewody hamulcowe z powodzeniem stosuje w swoim warsztacie Marian Kulig, zwycięzca konkursu „Miedziobranie”. – Dla mnie przewody miedziane są najlepszym i najwygodniejszym rozwiązaniem. Klienci też nie narzekają – mówi. Marian Kulig kupuje produkty firmy WP od ponad 10 lat: – Nie nastawiałem się na zwycięstwo w konkursie. Kupuję tyle, ile potrzebuję dla swoich klientów. A że przy okazji wygrałem...
Finał konkursu miał miejsce podczas pikniku, który stał się też dobrą okazją do bliższego poznania firmy przez klientów, zwiedzenia hal produkcyjnych i magazynowych. W ubiegłym roku Przedsiębiorstwo WP zmieniło swoją siedzibę. Dziś funkcjonuje w Kajetanach, nieopodal podwarszawskiego Nadarzyna. – Chcemy pokazać, że nie tylko mówimy o wysokiej jakości naszych produktów, ale rzeczywiście ją mamy – mówił prezes W. Pniewski, oprowadzając gości po części produkcyjnej zakładu.
– Z biegiem czasu nasz park maszynowy rozwijał się, a w związku z tym i nasze technologie produkcji. Na początku działalności były to prasy mimośrodowe, na dzień dzisiejszy są to specjalnie przez nas zaprojektowane i wykonane według odpowiedniej specyfikacji specjalistyczne urządzenia sterowane elektroniką – opowiada Rafał Lanczyk z Przedsiębiorstwa WP. – To daje nam pewność, że jakość naszych wyrobów jest najwyższa, a klienci stosujący nasze przewody mają poczucie bezpieczeństwa.
Przedsiębiorstwo WP Przewody Hamulcowe to firma z ponad 30-letnią już tradycją. Jej produkty są sprzedawane w większości hurtowni motoryzacyjnych w Polsce. Wytwarza przewody hamulcowe do niemal wszystkich marek samochodów, stosując rury miedziane, miedziano-niklowe oraz stalowe w powłoce PVF. Oferta firmy zawiera również wspomniane wcześniej rury w zwojach oraz wszystkie rodzaje końcówek, a także specjalny przyrząd do formowania końcówek rur, tzw. spęczeń. Katalog dopełniają drobne elementy układu hamulcowego: złączki, łączniki, trójniki, odpowietrzniki, rozpieracze i samoregulatory do szczęk hamulcowych.
Produkty Przedsiębiorstwa WP są znane i cenione nie tylko w polskich warsztatach, ale coraz częściej także za granicą.
– Jesteśmy aktywnym uczestnikiem targów branżowych nie tylko w Europie, ale również na świecie. Efektem tych spotkań jest sprzedaż do ponad 40 krajów na świecie, około 60-65% naszej produkcji trafia na eksport. Logo WP jest rozpoznawalne oraz doceniane na świecie – mówi R. Lanczyk.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony