Części i regeneracja

1 godzin temu  19.11.2025, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 1 minuta

Mieszki przegubów - uniwersalne czy dedykowane?

Aby zapobiec kosztownym naprawom, kluczowa jest regularna kontrola stanu osłon gumowych. A gdy już dojdzie do pęknięcia sparciałej osłony, warto oczywiście wybrać produkt dedykowany do danego typu pojazdu, który gwarantuje optymalne smarowanie i idealną szczelność.

Mieszki półosi i przekładni kierowniczej to kluczowe elementy zapewniające trwałość i wydajność układów napędowych oraz kierowniczych. Unigom, specjalista w zakresie komponentów gumowych i gumowo-metalowych, projektuje każdy model z taką samą starannością, jaką stosuje się przy produkcji części oryginalnych, gwarantując pełną i długotrwałą ochronę przegubów homokinetycznych oraz wałków przekładni kierowniczej.

Każdy mieszek Unigom jest zaprojektowany indywidualnie dla danego typu przegubu, aby zapewnić optymalne smarowanie i idealną szczelność przed działaniem czynników zewnętrznych, takich jak wilgoć, kurz czy zanieczyszczenia. Ta precyzyjna konstrukcja pozwala zachować dynamiczne osiągi pojazdu przez długi czas, utrzymując dokładność ruchu i ograniczając zużycie elementów. Rynek często oferuje tzw. „uniwersalne” rozwiązania, jednak zastosowanie niewłaściwego mieszka może poważnie zakłócić pracę przegubu homokinetycznego. Nawet najmniejsze różnice w kształcie lub liczbie fałd mogą zmienić rozkład smaru, zmniejszając smarowanie kulek i prowadząc do przedwczesnego uszkodzenia elementu.

Wszystkie mieszki Unigom spełniają normy producentów samochodów i są dostarczane w kompletnych zestawach, które zawierają opaski ze stali lub stali nierdzewnej, specjalny smar do przegubów homokinetycznych oraz jednorazowe rękawice montażowe.

Fot. Unigom

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony