.

Warto wiedzieć

Wydarzenia

4 dni temu  13.01.2020, ~ Administrator   

„Mistrzowskie Spotkanie” – zapowiedź nowości w sieci Q Service Castrol

Fot. Rafał Dobrowolski

W ten weekend w Hotelu Warszawianka w Jachrance miało miejsce „Mistrzowskie Spotkanie” – wydarzenie podsumowujące dotychczasowe działania związane z funkcjonowaniem sieci Q Service Castrol i jednocześnie otwierające nowy rozdział w historii serwisów oznaczonych literą Q, od ponad 20 lat obecnych na polskim rynku motoryzacyjnym.

Przez ten czas marka konsekwentnie starała się łączyć ze sobą wysoki standard oferowanych napraw i wręcz wzorowe procedury dotyczące obsługi klientów. Od teraz przybyło co najmniej kilkanaście kolejnych argumentów, by te ambitne założenia programowe wcielić w życie z jeszcze większym skutkiem, bo też dwugodzinny program merytoryczny „Mistrzowskiego Spotkanie” to kilkanaście wystąpień, a każdy z mówców przybliżał nowe możliwości zachęcające kierowców do odwiedzania serwisów zrzeszonych w sieci Q Service Castrol.

Zebranych gości przywitał Maciej Oleksowicz. Po wystąpieniu prezesa zarządu Inter Cars krótką prelekcję na temat rozwoju oferty flotowej wygłosił dyrektor sprzedaży, Filip Hryniewicki, a Marta Ciesielska, kierownik działu sieci serwisowych, zaprezentowała Q Service Castrol w liczbach. Kolejni mówcy za każdym razem akcentowali niesamowicie dynamicznie rozwijające się struktury sieci Q Service Castrol – miniony rok kalendarzowy to 200 takich punktów, a ambitny plan na ten rok zakłada podwojenie owej liczby. Nowy rozdział w historii serwisów oznaczonych literą Q to m.in. nowy partner fachowców – mowa o firmie ZF. Prócz czołowego dostawcy części mechanicznych w przemyśle motoryzacyjnym serwisy zyskają mocniejsze wsparcie marki Continental, której reprezentanci w Polsce zdecydowali się powierzyć dystrybucję opon Semperit sieci Q Service Castrol. Opony, ale też akumulatory i serwisowanie klimatyzacji samochodowych – to trzy filary, na których ma być budowana przewaga konkurencyjna serwisów. Promocją odmienionej sieci w ramach kampanii wizerunkowej "Asy serwisowe" zajmą się Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka. Obaj to oczywiście sportowcy bardzo mocno związani z siatkówką i sukcesami naszej kadry.

Zwieńczeniem „Mistrzowskiego Spotkania” były pamiątkowe zdjęcia z twarzami nowej kampanii wizerunkowej, rozmowy na stoiskach partnerów Inter Cars i uroczysty bankiet.

Fot. R. Dobrowolski

Poleć innym

GALERIA ZDJĘĆ

„Mistrzowskie Spotkanie” – zapowiedź nowości w sieci Q Service Castrol
„Mistrzowskie Spotkanie” – zapowiedź nowości w sieci Q Service Castrol
„Mistrzowskie Spotkanie” – zapowiedź nowości w sieci Q Service Castrol
„Mistrzowskie Spotkanie” – zapowiedź nowości w sieci Q Service Castrol
„Mistrzowskie Spotkanie” – zapowiedź nowości w sieci Q Service Castrol
„Mistrzowskie Spotkanie” – zapowiedź nowości w sieci Q Service Castrol
„Mistrzowskie Spotkanie” – zapowiedź nowości w sieci Q Service Castrol

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony