Paliwa i oleje

ponad rok temu  09.12.2019, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Mobil Boxx – jak nowe opakowanie sprawdza się w warsztacie?

Mobil Boxx to świetna alternatywa dla beczek, które zajmują dużo tak cennego miejsca

Mobil Boxx to absolutna nowość na polskim rynku olejowym, ukłon w stronę ekologii i praktyczności. Wybrane oleje silnikowe Mobil 1 i Mobil Super są teraz dostępne w 20-litrowym plastikowym worku z kranikiem i w kartonowym opakowaniu.

Korzyści z używania olejów Mobil w nowym opakowaniu docenili już mechanicy z Niemiec i Wielkiej Brytanii. Teraz przyszedł czas na warsztaty z Polski, wśród których jest Auto Centrum J.K. Figurski ze Zwolenia. O korzyściach, jakie daje
Mobil Boxx mechanikom, rozmawiamy z Jarosławem Figurskim – właścicielem warsztatu, Pietro Ghinelli z ExxonMobil oraz Mirosławem Sobańskim z Ekonaftu, autoryzowanego dystrybutora olejów i smarów Mobil.

- Skąd pomysł na nowe opakowanie?
Pietro Ghinelli: Pomysł innowacyjnego opakowania na olej pojawił się podczas rozmów o rozwoju programu partnerskiego dla warsztatów Mobil 1 Workshop. Zastanawialiśmy się, jak ExxonMobil może jeszcze bardziej pomóc warsztatom w ich codziennej pracy i w jakim zakresie można udoskonalić tradycyjne opakowania na olej. Poza praktycznością ważne były dla nas również ekologia i chęć zaoferowania mechanikom zupełnie nowego rozwiązania.

- Co przekonuje warsztaty do Mobil Boxx?
Jarosław Figurski: Auto Centrum Figurski działa w Zwoleniu od kilkunastu lat. Z perspektywy tego okresu mogę powiedzieć, że Mobil Boxx z pewnością należy do ciekawszych rozwiązań, jakie zostały zaproponowane mechanikom. Nasze pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. Beczki zajmują dużo miejsca, a tradycyjne opakowania 1 l i 4 l generują dużo odpadów i są mniej praktyczne dla mechanika. 20-litrowy Mobil Boxx gabarytowo jest dla nas idealny, a warsztat zyskuje również na wyglądzie. Stojak, kartonowe opakowania i nalewaki zmieniają wnętrze naszego serwisu na lepsze. 

- Kogo zainteresuje nowe opakowanie?
Mirosław Sobański: Mobil Boxx kierujemy do wszystkich warsztatów, ale najbardziej zainteresowane będą przede wszystkim małe i średnie serwisy, które regularnie prowadzą wymianę oleju, ale dysponują ograniczoną przestrzenią magazynową i nie są zainteresowane kupnem oleju w 60-litrowych beczkach. Mobil Boxx jest również łatwiejszy w utylizacji – pusty worek foliowy trafia do odpadów olejowych, a kartonowe opakowanie można złożyć płasko i wyrzucić do pojemnika na papier. Nowe opakowanie olejów Mobil 1 i Mobil Super pomogło również wielokrotnie ograniczyć zużycie plastiku.

- Jak wygląda używanie Mobil Boxx w praktyce?
Pietro Ghinelli: Oleje Mobil Boxx dozujemy za pomocą kranika zamontowanego na opakowaniu. Kształt odpływu został zaprojektowany z myślą o rozwiązaniu problemu wycieków, na które niejednokrotnie narzekały warsztaty korzystające z beczek. Mobil Boxx można przechowywać na specjalnym stojaku, który jest dostępny w dwóch rozmiarach: na 4 lub 6 opakowań i tyle samo nalewaków.
Jarosław Figurski: Oceniam, że stojak Mobil Boxx z sześcioma olejami Mobil 1 i Mobil Super pozwoli nam serwisować około 80% pojazdów klientów. Nowość od ExxonMobil może również pomóc warsztatom rozwijać serwis olejowy i zwiększać sprzedaż. Gdybym miał streścić zalety 
Mobil Boxx w trzech słowach, to powiedziałbym: praktyczność, wygoda i ekologia.

Oleje Mobil 1 i Mobil Super w opakowaniach Mobil Boxx można zamawiać u autoryzowanych dystrybutorów ExxonMobil: www.dexol.pl, www.ekonaft.com.pl, www.mobipol.pl i www.smartplus.pl.

B1 - prenumerata NW podstrony

GALERIA ZDJĘĆ

Ofertą najbardziej zainteresowane będą przede wszystkim małe i średnie serwisy, które dysponują ograniczoną przestrzenią magazynową

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony