Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Mobil Delvac łączy

Tylko w ciągu ostatnich 10 lat firma przeznaczyła ponad 100 milionów dolarów na badania nad unowocześnianiem produktów Delvac. Dlatego oleje Mobil często z dużym zapasem przekraczają obowiązujące wymagania techniczne. Wybór odpowiedniego produktu z linii Mobil Delvac, która towarzyszy polskiej reprezentacji kierowców na Mistrzostwa Świata UICR, jest wyjątkowo prosty. Ta duża zaleta wynika z realizowanej przez ExxonMobil strategii zrównoważonego doboru dodatków. Oznacza to skoncentrowanie działań na kilku produktach, które przez lata są stale udoskonalane. Dzięki modyfikacji tylko sprawdzonych formulacji smarnych, kierowcy mogą być pewni, że używają olej tylko najwyższej jakości. Przeciwieństwem strategii ExxonMobil jest wprowadzanie przez firmy bardzo rozbudowanego portfolio, nie zawsze sprawdzonych produktów.
Jak podkreślają właściciele firm transportowych, bezawaryjność samochodów to kluczowa sprawa. Świadczy bowiem o poziomie dostarczanych usług. Dlatego właściciele flot potrafią docenić jakość olejów produkowanych przez ExxonMobil i pozostają im wierni.



Dostępne w sprzedaży oleje silnikowe Mobil Delvac dzielą się na trzy grupy:
- oleje syntetyczne – Mobil Delvac 1,
- oleje półsyntetyczne – Mobil Delvac XHP,
- oleje mineralne – Mobil Delvac MX, Mobil Delvac Super 1300 oraz seria sezonowych olejów silnikowych Mobil Delvac 1300 (Mobil Delvac 1330,
Mobil Delvac 1340, Mobil Delvac 1350). Zadanie oleju Mobil Delvac nie ogranicza się jedynie do odpowiedniego smarowania silnika. Istotne jest także odpowiednie jego chłodzenie, utrzymanie w czystości i zabezpieczenie przed wewnętrzną korozją. Olej musi również dobrze uszczelnić okolice pierścieni tłoka. To wszystko zapewni prawidłową eksploatację silnika.
- W naszych laboratoriach dużo uwagi poświęcamy stabilności formulacji smarnych. Dzięki temu Mobil Delvac zachowuje swoje pierwotne właściwości nawet po przejechaniu wielu tysięcy kilometrów
– mówi Piotr Buczyński, ekspert ExxonMobil Poland.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony