Marketing w warsztacie

6 godzin temu  28.04.2025, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 3 minuty

Mobil rekrutuje niezależne warsztaty

Producent olejów silnikowych Mobil wprowadził nowy program, którego celem jest znaczące wzmocnienie wsparcia dla warsztatów niezależnych w Polsce i Europie. To nie tylko identyfikacja wizualna. To także dodatkowe szkolenia i wsparcie biznesowe na różnych poziomach.

Mobil Pro został stworzony w oparciu o wiedzę zdobytą podczas rozmów z właścicielami ponad 3000 warsztatów, aby pomóc profesjonalistom z branży motoryzacyjnej radzić sobie z codziennymi wyzwaniami i rozwijać ich działalność biznesową.

Uczestnicy programu Mobil Pro mogą otrzymać szeroki pakiet wsparcia, obejmujący praktyczne szkolenia wideo, atrakcyjne materiały reklamowe, profesjonalny branding Mobil oraz narzędzia cyfrowe. Nowa inicjatywa ma pomóc warsztatom niezależnym rozwijać się i odnosić sukcesy na wymagającym i dynamicznie zmieniającym się rynku.

W ramach współpracy z Ryanem Stewartem, właścicielem warsztatu i twórcą internetowym, powstała seria filmów szkoleniowych Mobil Pro (obejrzyj pierwszy z nich). Materiały wideo przygotowano z myślą o młodym pokoleniu mechaników i zachęceniu ich do zdobywania wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu olejów silnikowych, obsługi klienta, sprzedaży dodatkowej oraz innych kluczowych zagadnień branżowych.

Mobil Pro to także wsparcie w zakresie oznakowania i identyfikacji wizualnej, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz warsztatu. Dzięki temu warsztaty mogą podkreślić profesjonalny poziom swoich usług, oferując klientom wysokiej jakości środki smarne i poczucie pewności, gdy ci szukają warsztatu godnego zaufania.

Po trzecie, Mobil Pro koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu wysokiej jakości środków smarnych w codziennej pracy warsztatów. Produkty marki Mobil, cieszące się uznaniem zarówno w świecie sportów motorowych, jak i wśród milionów kierowców na całym świecie, stają się fundamentem budowania zaufania i profesjonalnych relacji z klientami. Dzięki nim warsztaty zyskują nie tylko pewność działania, ale również przewagę konkurencyjną. Program oferuje kompleksowe wsparcie w różnych obszarach. Zaczynając od rozszerzonego portfolio produktów na dolewki, które odpowiadają na bieżące potrzeby klientów, ale również stanowią dodatkowe źródło przychodów. Warsztaty mogą liczyć na pełne wsparcie także w zakresie narzędzi cyfrowych – w tym internetowego narzędzia doboru oleju - intuicyjnych rozwiązań zaprojektowanych z myślą o rozwoju biznesu i usprawnieniu codziennej pracy.

Nie bez znaczenia pozostają również działania marketingowe. Uczestnicy programu Mobil Pro otrzymują dostęp do profesjonalnych materiałów promocyjnych – zarówno w wersji cyfrowej, jak i drukowanej – które wspierają budowanie renomy warsztatu. Z kolei na nowych członków programu Mobil Pro czeka pakiet powitalny, zawierający zestaw niezbędnych materiałów ułatwiających szybki i skuteczny start. Dodatkowym atutem jest oferta merchandisingowa marki Mobil oraz jej partnerów, takich jak Toyota i Porsche w serii WEC, Toyota Gazoo Racing w rajdach oraz Oracle Red Bull Racing w Formule 1. Dzięki atrakcyjnym nagrodom program wspiera zaangażowanie pracowników warsztatu i lojalność klientów.

Fot. Mobil

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony