Firma Delphi wprowadziła ostatnio do użytku nowe Mobilne Centrum Techniczne, które będzie w stanie zapewnić wszystkim klientom Delphi na terenie całego kraju wsparcie w dziedzinie szkoleń z zakresu diagnostyki. W Mobilnym Centrum Technicznym prowadzone będą szkolenia dla dystrybutorów produktów Delphi oraz dla techników i mechaników pracujących w stacjach obsługi. W pojeździe zaprezentowana będzie oferta produktów Delphi, począwszy od części zamiennych, do sprzętu i narzędzi diagnostycznych oraz narzędzi dla wyposażenia warsztatów. Mobilne Centrum Techniczne Delphi pomoże technikom i mechanikom pracującym w warsztatach w zrozumieniu jakie umiejętności są dzisiaj niezbędne do przeprowadzania serwisu i diagnostyki systemów elektronicznych, włączając w to serwisowanie wtryskiwaczy, kontrolę układu kierowniczego i zawieszenia, kontrolę zbieżności kół oraz wykrywanie usterek.
- Uważamy, że Mobilne Centrum Techniczne stwarza wyjątkową szansę na dotarcie do źródeł cennej, praktycznej wiedzy. Ponadto, oprócz prezentacji usług serwisowych, klienci będą mieli szanse lepiej zapoznać się z ofertą produktów Delphi – stwierdził Sławomir Weleziński, dyrektor krajowy Delphi Products & Services Solutions, na Polskę i Ukrainę. - Mechanicy będą mieli teraz szansę uczestniczenia w szkoleniach na terenie całego kraju, zapoznając się z podstawowymi informacjami i zdobywając umiejętności, potrzebne do przeprowadzenia szybkiej i skutecznej naprawy.
Mobilne Centrum Techniczne Delphi umożliwi klientom firmy wykorzystanie coraz to nowych możliwości i szans pojawiających się na rynku w wyniku stosowania przez producentów samochodów coraz bardziej skomplikowanych technologii. Delphi jest w czołówce, jeśli chodzi o wykorzystanie tych technologii i daje klientom działającym na niezależnym rynku części zamiennych szansę skorzystania z ponad 100 lat swoich doświadczeń w produkcji wyposażenia fabrycznego. Delphi jest firmą produkującą części, z którymi samochody się rodzą. Mobilne Centrum Techniczne Delphi to kolejny sposób, pozwalający na dotarcie bezpośrednio do mechaników, a także przekazanie im wiedzy i umiejętności za pośrednictwem kursów i szkoleń, przygotowujących ich do pracy przy najnowocześniejszych technologiach; a stacjom obsługi, stwarzając szansę na wykorzystanie możliwości serwisowych stwarzanych przez produkowane dzisiaj nowoczesne samochody.
Mobilne centrum wsparcia, wyposażone w produkty Delphi oraz w narzędzia i urządzenia diagnostyczne, przeznaczone jest na rynek części zamiennych.
Komentarze (0)