Funkcje i wyposażenie Mobilnego Centrum Technicznego
Oferując wysoko zaawansowane urządzenia diagnostyczne i serwisowe, znacznie łatwiej jest je demonstrować korzystając z manualnej prezentacji na miejscu aniżeli pokazując jedynie teoretyczne dane w folderach czy broszurach. Praktyczna demonstracja, np. zasad działania testera diagnostycznego, ma znacznie większy walor szkoleniowy. W oparciu o wyposażenie Mobilnego Centrum Technicznego prowadzone są szkolenia, umożliwiające mechanikom przetestowanie sprzętu. W pojeździe zaprezentowana jest oferta produktów Delphi, począwszy od części zamiennych, do sprzętu i narzędzi diagnostycznych oraz narzędzi dla wyposażenia warsztatów. Mobilne Centrum Techniczne Delphi ma na celu pomoc technikom i mechanikom pracującym w warsztatach w zrozumieniu, jakie umiejętności są dzisiaj niezbędne do przeprowadzania serwisu i diagnostyki systemów elektronicznych, włączając w to serwisowanie wtryskiwaczy, kontrolę układu kierowniczego i zawieszenia, kontrolę zbieżności kół oraz wykrywanie usterek.
Szkolenia z wykorzystaniem Mobilnego Centrum Technicznego
Prezentacje Mobilnego Centrum Technicznego są najczęściej inicjowane przez dystrybutorów Delphi, a konkretnie przez ich filie. Biorąc pod uwagę optymalne wykorzystanie czasu klientów, Delphi łączy je z organizowanymi szkoleniami, kursami dla mechaników itp. Centrum towarzyszy pracownikom Delphi także na targach i wszelkiego rodzaju wydarzeniach.
Dodatkowe informacje
Mobilne Centrum Techniczne Delphi daje klientom firmy możliwość wykorzystania coraz to nowszych możliwości i szans, pojawiających się na rynku w wyniku stosowania przez producentów samochodów coraz bardziej skomplikowanych technologii. Delphi jest w czołówce, jeśli chodzi o wykorzystanie tych technologii i umożliwia klientom działającym na niezależnym rynku części zamiennych szansę skorzystania z ponad 100 lat doświadczeń firmy w produkcji wyposażenia fabrycznego. Delphi jest firmą produkującą części, z którymi samochody się rodzą.
Mobilne Centrum Techniczne Delphi to kolejny sposób pozwalający na dotarcie bezpośrednio do mechaników, a także przekazanie im wiedzy i umiejętności za pośrednictwem kursów i szkoleń, przygotowujących ich do pracy przy najnowocześniejszych technologiach. Z kolei stacjom obsługi daje szansę na wykorzystanie możliwości serwisowych stwarzanych przez produkowane dzisiaj nowoczesne samochody.
Kontakt do koordynatora: Tomasz Hurt 600 304 429
Komentarze (0)