Ciekawostki z historii, wideo wywiady, gra na urządzenia mobilne oraz wiele innych atrakcji przygotowało Tenneco z okazji obchodów stulecia narodzin marki Monroe.
Producent uruchomił zabawną i obfitującą w informacje stronę, www.monroe100.com, skierowaną do pracowników profesjonalnych warsztatów samochodowych oraz konsumentów na całym świecie – bez względu na to, czy korzystają z urządzeń mobilnych, czy komputerów stacjonarnych (witryna automatycznie dopasowuje się do urządzenia, na jakim jest wyświetlana).
Strona obfituje w ciekawostki dotyczące historii marki, ale również w informacje przypominające konsumentom o wymianie zużytych podzespołów. Niesłychanie energetyczny jest film, który pozwala widzom na własne oczy zobaczyć dynamiczny rozwój marki Monroe na całym świecie, a interaktywne kalendarium umożliwia prześledzenie historii marki aż do czasów pierwszego amortyzatora samochodowego Monroe, zwanego także „Eliminatorem Drgań”.
Zakładka „Ściana Chwały” to miejsce, w którym w czasie rzeczywistym wyświetlana jest szacunkowa liczba wyprodukowanych amortyzatorów Monroe. Jest tam także stale rozrastająca się biblioteka wywiadów wideo z czołowymi partnerami marki, w tym z dystrybutorami części zamiennych, którzy dzielą się swoimi przemyśleniami odnośnie historii tegorocznego jubilata.
Na stronie znajdziemy także linki do „Symulatora Pracy Mechanika Samochodowego” – darmowej gry, która polega na tym, że gracz powinien zamontować nowe, wirtualne amortyzatory Monroe w czasie krótszym niż 100 sekund.
Komentarze (0)