Firma Moto-Profil została uznana najlepszym klientem Tenneco Automotive w kategorii sprzedaż. Projekt „Customer of the Year Award” został uruchomiony, aby okazać uznanie klientom za ich doskonałość we wszystkich obszarach biznesowych.
- Ta nagroda jest naszym sposobem podziękowania klientom zaopatrującym się w produkty Monroe i Walker oraz wzmacniania naszego partnerstwa - powiedział Alex Gelbcke, Vice President, Aftermarket Europe. Program obejmuje obszar Europy, Środkowego Wschodu oraz Afryki i otwarty jest na wszystkich bezpośrednich klientów aftermarketowych. Jest on zaprojektowany, by nagrodzić wysiłki w takich obszarach, jak: komunikacja, edukacja, innowacje, dystrybucja, e-business, sprzedaż i partnerstwo. Niezależne jury, złożone z osobistości rynku motoryzacyjnego oraz ekspertów z wyższych uczelni, zostało zaangażowane w selekcję zwycięzców w każdej z kategorii. Tę nobilitującą i prestiżową nagrodę odebrał w miniony weekend prezes Zarządu Moto-Profil Piotr Tochowicz podczas ekskluzywnej gali, w miejscowości La Castellet, we Francji.
Komentarze (0)