Szkolenia odbędą się w następujących terminach:
- Rentowność warsztatu samochodowego: koszt roboczogodziny, próg rentowności – 17 kwietnia (zapisy do 29 marca);
- Marketing warsztatu samochodowego. Jak prowadzić skuteczniejszy marketing serwisowy? – 18 kwietnia (zapisy do 29 marca);
- Specyfika polskiego rynku części zamiennych i serwisu. Szkolenie dla rozpoczynających pracę w firmach z branży – 4 czerwca (zapisy do 14 maja)
Dla firm, które zdecydują się na udział w obu szkoleniach kwietniowych, obowiązuje atrakcyjna promocja cenowa. Dla Czytelników „Nowoczesnego Warsztatu” przewidziana jest promocja dodatkowa – 10% rabatu.
Więcej informacji: info@motomarketing.pl oraz tel. 601 175 196 i 42 244 68 20.
Rentowność warsztatu samochodowego, marketing warsztatu samochodowego oraz specyfikacja polskiego rynku części zamiennych i serwisu – takie są tematy otwartych szkoleń, które przygotowała na wiosnę firma Motomarketing.pl.
Komentarze (0)