Wiosną 2011 roku w Lipsku odbędzie się trio targowe, które skupi w jednym miejscu całą branżę motoryzacyjną. Do targów AMITEC i AMICOM dołączy nowa impreza, a mianowicie Branżowe Targi AMISTYLE: Wyposażenie ∙ Tuning ∙ Akcesoria. Połączenie ze sobą trzech imprez o zbliżonej tematyce niesie za sobą wiele korzyści: bogatszą ofertę produktów i usług dla odwiedzających targi, dla wystawców zaś możliwość pozyskania nowych grup docelowych zarówno wśród użytkowników końcowych, jak i wśród przedstawicieli i specjalistów z branży. Branżowe Targi AMITEC: Warsztaty ∙ Części∙ Serwis to wiodąca impreza wystawiennicza w zakresie wyposażenia warsztatów i stacji serwisowych, pielęgnacji i konserwacji pojazdów oraz części zamiennych i wyposażenia. W ramach przyszłorocznej edycji na Lipskich Terenach Targowych zaprezentuje się blisko 250 wystawców oferujących innowacje i pełną paletę produktów i usług w tej branży. W 2011 roku targi AMITEC będą najważniejszym spotkaniem branżowym w Niemczech i Europie Środkowo-Wschodniej. Oferta targowa skierowana jest przede wszystkim do przedstawicieli handlu hurtowego i detalicznego całej branży motoryzacyjnej.
Zakres tematyczny targów:
- elementy i części pojazdów,
- wyposażenie warsztatów,
- środki do konserwacji pojazdów,
- holowanie pojazdów i ratownictwo,
- wyposażenie stacji paliw,
- usługi dla przemysłu motoryzacyjnego,
- ochrona środowiska, recykling.
Prognozy – AMITEC 2011
- Wystawcy: 200 firm
- Powierzchnia brutto: 10 000 m2
- Odwiedzający: 70 000 (wszystkie trzy imprezy targowe)
AMICOM – Branżowe Targi: Audio, Multimedia, Nawigacja miały swoją udaną premierę w 2010 roku. Głównym założeniem imprezy jest całościowa i kompleksowa prezentacja technik audio, komunikacyjnych i nawigacyjnych dla pojazdów mechanicznych.
Oferta targowa skierowana jest w równiej mierze do przedstawicieli branży oraz prywatnych odwiedzających. Różnorodny i atrakcyjny program ramowy pełen konkursów, pokazów na żywo to dodatkowy magnes oraz gwarancja prawdziwych targowych emocji. Podczas premierowej edycji targów AMICOM zaprezentowało się ponad 100 producentów, wśród nich liderzy rynku, m.in.: Kenwood, Pioneer oraz Audio Design.
Zakres tematyczny targów:
- car audio,
- multimedia,
- nawigacja,
- osprzęt elektryczny,
- osprzęt elektroniczny,
- usługi dodatkowe.
Prognozy – AMICOM 2011
- Wystawcy: 110 firm
- Powierzchnia brutto: ponad 8000 m2
- Odwiedzający: 70 000
(wszystkie trzy imprezy targowe)
AMISTYLE – Branżowe Targi: Wyposażenie ∙ Tuning ∙ Akcesoria. to nowa impreza targowa, która zadebiutuje w kwietniu na Lipskich Terenach Targowych, zasilając tym samym rodzinę targów o tematyce motoryzacyjnej. W przeciwieństwie do znanych targów motoryzacyjnych, AMISTYLE bardziej koncentruje się na obszarze aftersales, co wyróżnia tę imprezę spośród innych imprez w branży motoryzacyjnej. Główne obszary tematyczne targów to: personalizacja/uszlachetnianie i tuning, budowa i przebudowa pojazdów, pielęgnacja, części i wyposażenie dodatkowe. Dzięki szerokiej ofercie targi skierowane są zarówno do specjalistów z branży, jak i prywatnej publiczności, użytkowników oraz potencjalnych klientów.
Zakres tematyczny targów:
- personalizacja/uszlachetnianie/tuning,
- części i wyposażenie,
- budowa i przebudowa pojazdów,
- przyczepy,
- przeróbka na alternatywny napęd,
- pielęgnacja pojazdów,
- usługi i serwis.
Prognozy – AMISTYLE 2011
- Wystawcy: 200 firm
- Powierzchnia brutto: ponad 8000 m2
- Odwiedzający: 70 000 (wszystkie trzy imprezy targowe)
Idealna platforma dla polskich przedsiębiorstw
Targowe trio AMITEC/AMICOM/AMISTYLE stanowi dla polskich firm nieocenioną szansę nawiązania kontaktów z nowymi partnerami oraz okazję prezentacji firmy na rynku niemieckim. Zapraszamy zatem Państwa do udziału w targach jako wystawca.
W przypadku zainteresowania udziałem w targach AMITEC/AMICOM/AMISTYLE 2011 jako wystawca lub odwiedzający, prosimy o kontakt z polskim przedstawicielstwem targów.
Kontakt:
Marzena Kuropieska
Targi Lipskie Polska Sp. z o.o.
tel. 22 653 65 53, fax 22 653 65 51
e-mail: mkuropieska@targilipskie.pl
www.targilipskie.pl
Zakres tematyczny targów:
- elementy i części pojazdów,
- wyposażenie warsztatów,
- środki do konserwacji pojazdów,
- holowanie pojazdów i ratownictwo,
- wyposażenie stacji paliw,
- usługi dla przemysłu motoryzacyjnego,
- ochrona środowiska, recykling.
Prognozy – AMITEC 2011
- Wystawcy: 200 firm
- Powierzchnia brutto: 10 000 m2
- Odwiedzający: 70 000 (wszystkie trzy imprezy targowe)
AMICOM – Branżowe Targi: Audio, Multimedia, Nawigacja miały swoją udaną premierę w 2010 roku. Głównym założeniem imprezy jest całościowa i kompleksowa prezentacja technik audio, komunikacyjnych i nawigacyjnych dla pojazdów mechanicznych.
Oferta targowa skierowana jest w równiej mierze do przedstawicieli branży oraz prywatnych odwiedzających. Różnorodny i atrakcyjny program ramowy pełen konkursów, pokazów na żywo to dodatkowy magnes oraz gwarancja prawdziwych targowych emocji. Podczas premierowej edycji targów AMICOM zaprezentowało się ponad 100 producentów, wśród nich liderzy rynku, m.in.: Kenwood, Pioneer oraz Audio Design.
Zakres tematyczny targów:
- car audio,
- multimedia,
- nawigacja,
- osprzęt elektryczny,
- osprzęt elektroniczny,
- usługi dodatkowe.
Prognozy – AMICOM 2011
- Wystawcy: 110 firm
- Powierzchnia brutto: ponad 8000 m2
- Odwiedzający: 70 000
(wszystkie trzy imprezy targowe)
AMISTYLE – Branżowe Targi: Wyposażenie ∙ Tuning ∙ Akcesoria. to nowa impreza targowa, która zadebiutuje w kwietniu na Lipskich Terenach Targowych, zasilając tym samym rodzinę targów o tematyce motoryzacyjnej. W przeciwieństwie do znanych targów motoryzacyjnych, AMISTYLE bardziej koncentruje się na obszarze aftersales, co wyróżnia tę imprezę spośród innych imprez w branży motoryzacyjnej. Główne obszary tematyczne targów to: personalizacja/uszlachetnianie i tuning, budowa i przebudowa pojazdów, pielęgnacja, części i wyposażenie dodatkowe. Dzięki szerokiej ofercie targi skierowane są zarówno do specjalistów z branży, jak i prywatnej publiczności, użytkowników oraz potencjalnych klientów.
Zakres tematyczny targów:
- personalizacja/uszlachetnianie/tuning,
- części i wyposażenie,
- budowa i przebudowa pojazdów,
- przyczepy,
- przeróbka na alternatywny napęd,
- pielęgnacja pojazdów,
- usługi i serwis.
Prognozy – AMISTYLE 2011
- Wystawcy: 200 firm
- Powierzchnia brutto: ponad 8000 m2
- Odwiedzający: 70 000 (wszystkie trzy imprezy targowe)
Idealna platforma dla polskich przedsiębiorstw
Targowe trio AMITEC/AMICOM/AMISTYLE stanowi dla polskich firm nieocenioną szansę nawiązania kontaktów z nowymi partnerami oraz okazję prezentacji firmy na rynku niemieckim. Zapraszamy zatem Państwa do udziału w targach jako wystawca.
W przypadku zainteresowania udziałem w targach AMITEC/AMICOM/AMISTYLE 2011 jako wystawca lub odwiedzający, prosimy o kontakt z polskim przedstawicielstwem targów.
Kontakt:
Marzena Kuropieska
Targi Lipskie Polska Sp. z o.o.
tel. 22 653 65 53, fax 22 653 65 51
e-mail: mkuropieska@targilipskie.pl
www.targilipskie.pl
Komentarze (0)