Ogumienie

ponad rok temu  31.10.2012, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

 

Bieżnik z mieszanką krzemionkową, wykonaną w najnowszej technologii mieszania, utrzymuje elastyczność opony w niskich temperaturach, zapewniając jednocześnie właściwą sztywność w szerokim zakresie temperatur. Sztywność i komfortowe prowadzenie na śniegu zapewniają gęsto ułożone lamele, a większa liczba krawędzi – wynikająca z bardziej zróżnicowanego rozstawu bloków bieżnika – przyczynia się do poprawy ogólnego zachowania opony na śniegu. UltraGrip 8 Performance posiada również specjalnie zaprojektowany obwodowy rowek o głębokości 6 mm, który – rozdzielając bloki bieżnika – poprawia przyczepność boczną.

Centralne żebro w kształcie piły działa jak pług śnieżny, skracając drogę hamowania na śniegu o 6% w porównaniu do opon konkurencji. Właściwości trakcyjne na śniegu poprawia zmienny kąt nachylenia „zębów”.

Ponieważ opadom śniegu towarzyszy błoto pośniegowe, nowa opona Goodyear ma szersze rowki barkowe, które umożliwiają skuteczne oczyszczanie bieżnika. Większą kontrolę na lodzie i poprawę parametrów hamowania daje większa powierzchnia styku w strefie środkowej i większa stopka opony.

Na mokrej nawierzchni kierunkowa konstrukcja bieżnika z hydrodynamicznymi rowkami rozprasza wodę spod czoła opony, umożliwiając skuteczną odporność na aquaplaning, a precyzję kierowania i manewrowania na nawierzchni suchej zwiększa obwodowe żebro centralne.

 

GALERIA ZDJĘĆ

Na śnieg, błoto i lód – nowa UltraGrip 8 Performance
Na śnieg, błoto i lód – nowa UltraGrip 8 Performance

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony