Lakiernictwo i blacharstwo

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Najlepszy lakiernik

w sieci Spies Hecker

Wszyscy klienci firmy Spies Hecker mieli możliwość wzięcia udziału w konkursie na najlepszego lakiernika. Finał konkursu odbył się 18 października br.

Konkurs składał się z dwóch etapów. Zasady były następujące. Do 4 września należało przesłać pocztą wypełniony test. Wśród wszystkich osób, które tego dokonały, wyłoniono 12 półfinalistów. Następnie wszyscy półfinaliści otrzymali pocztą elementy blacharskie do polakierowania. Wraz z końcem września wyłoniono 6 finalistów. Etap drugi, czyli właściwy finał, odbył się 18 października w Centrum Szkoleniowym Spies Hecker w Warszawie.

Uczestnicy konkursu wraz z komisją.

Finał składał się z trzech części. Pierwsza część polegała na wykonaniu naprawy uszkodzonej powłoki powstałej w trakcie oceny prac po etapie pierwszym. Czas trwania naprawy (z wyłączeniem polerowania) wynosił 210 minut, zaś dodatkowy czas na polerowanie 30 min. W części pierwszej można było zdobyć 240 punktów. W części pierwszej oceniano:
- przestrzeganie technologii naprawy oraz zasad bezpieczeństwa (operacje szlifowania, odtłuszczania itd.);
- trwałość pokrycia lakierniczego z uwagi na wybór produktów do naprawy lakierniczej;
- efekt wizualny wykonanej naprawy;
- czas trwania naprawy – punkty dodatnie i ujemne w zależności od czasu wykonania naprawy;
- wady powłoki lakierniczej powstałe w trakcie naprawy.
Część druga konkursu polegała na rozwiązaniu testu teoretycznego składającego się z 20 pytań w czasie 30 minut. Można było zdobyć 40 punktów. Ostatnia część, trzecia, to dobór koloru do panelu wzorcowego. W ciągu 90 minut uczestnicy konkursu musieli dobrać kolor do panelu wzorcowego i przygotować natrysk próbny dorobionego przez siebie koloru. Następnie należało oddać komisji panel wzorcowy do oceny oraz najlepszy panel z wykonanym natryskiem próbnym. Maksymalna ilość punktów do zdobycia wynosiła 340 punktów (włączając 40 punktów bonusowych za wcześniejsze wykonanie naprawy). Najwięcej, bo aż 300 punktów można było uzyskać z części praktycznej (włączając 40 punktów bonusowych za wcześniejsze wykonanie naprawy).

Na zwycięzców konkursu czekały wartościowe nagrody.

Finaliści otrzymali cenne nagrody:
- za 1 miejsce: wycieczka zagraniczna dla dwóch osób,
- za 2 miejsce: zestaw kina domowego,
- za 3 miejsce: wieża HI-FI.
Finaliści:
1. Roman Struzik – Auto Delik
2. Krzysztof Molenda – BLS Wyszomirski
3. Marek Gabriel – Lak. Poj. H. Gabriel
4. Erwin Bienek – Lak. Poj. H. Mierzwa
5. Marcin Rzepkowski – P.H.U. “M-CAR” Toyota
6. Hubert Kowalski – “AMX” Toyota

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony