Z okazji 10-lecia sieci Premio Opony-Autoserwis zorganizowane zostały zawody „Kto jest najlepszym mechanikiem wśród dziennikarzy”.Dziennikarze z mediów ogólnopolskich oraz lokalnych, wyspecjalizowani w tematyce motoryzacyjnej, konkurowali o miano najlepszego mechanika w swojej branży. Uczestnicy zawodów musieli zmierzyć się z zadaniami, z jakimi na co dzień mają do czynienia pracownicy serwisów. Każda konkurencja oceniana była pod kątem jakości oraz czasu wykonania. Po zaciętej walce zwyciężyli ex aequo Marcin Lewandowski z Autocentrum.pl oraz Wiesław Jezierski z Moto.media.pl.
- Od samego początku działalności w naszym kraju stawialiśmy przede wszystkim na profesjonalną obsługę oraz jakość wykonywanych usług. Rozwój sieci od pojedynczych serwisów do pozycji lidera na polskim rynku serwisów fast-fit nie byłby możliwy bez grupy pasjonatów motoryzacji, którzy nieustannie pomagają naszym klientom. Cieszymy się, że mogliśmy zademonstrować przedstawicielom mediów chociaż ułamek wykonywanych przez nas codziennie napraw i pokazać, że nawet najprostsza pozornie usługa wymaga pełnego zaangażowania oraz przestrzegania ściśle określonych reguł – powiedział Piotr Nowakowski, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej Goodyear w regionie Europy Centralnej.
Miejsce zawodów zostało wybrane nieprzypadkowo. Gdański serwis Premio Ring był pierwszym w Polsce serwisem wchodzącym w skład sieci, w którym pojawiło się logo Premio. Jednocześnie pierwsza umowa została podpisana w 2006 roku z serwisem Premio Tob-Gum w Radzionkowie. W kolejnych miesiącach swoją działalność rozpoczęły następne punkty. W efekcie już w pierwszym roku obecności na rynku Premio zrzeszało 31 serwisów, a 12 miesięcy później liczba ta przekroczyła 70 placówek. Z biegiem kolejnych lat liczba partnerów zwiększała się, aby w styczniu 2011 roku osiągnąć okrągłą setkę. Obecnie Premio Opony-Autoserwis to ponad 130 punktów serwisowych na terenie całej Polski.
- Przez ostatnie 10 lat obserwowaliśmy zmianę w podejściu polskich kierowców do serwisowania pojazdów. Na przestrzeni lat dużo większy nacisk położony jest na profesjonalną obsługę oraz możliwość wykonania szeregu napraw w jednym miejscu. Bez wątpienia działalność w cenionej przez klientów sieci, jaką jest Premio, ma również pozytywne przełożenie na naszą działalność biznesową i umożliwia sprawne funkcjonowanie na lokalnym rynku – powiedział Krzysztof Rasch z Premio Ring.
Komentarze (0)