Wydarzenia rynkowe

ponad rok temu  09.06.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Najlepszy mechanik wśród dziennikarzy

Z okazji 10-lecia sieci Premio Opony-Autoserwis zorganizowane zostały  zawody „Kto jest najlepszym mechanikiem wśród dziennikarzy”.Dziennikarze z mediów ogólnopolskich oraz lokalnych, wyspecjalizowani w tematyce motoryzacyjnej, konkurowali o miano najlepszego mechanika w swojej branży. Uczestnicy zawodów musieli zmierzyć się z zadaniami, z  jakimi na co dzień mają do czynienia pracownicy serwisów. Każda konkurencja oceniana była pod kątem jakości oraz czasu wykonania. Po zaciętej walce zwyciężyli ex aequo Marcin Lewandowski z Autocentrum.pl oraz Wiesław Jezierski z Moto.media.pl.  

- Od samego początku działalności w naszym kraju stawialiśmy przede wszystkim na profesjonalną obsługę oraz jakość wykonywanych usług. Rozwój sieci od  pojedynczych serwisów do pozycji lidera na polskim rynku serwisów fast-fit nie  byłby możliwy bez grupy pasjonatów motoryzacji, którzy nieustannie pomagają naszym klientom. Cieszymy się, że mogliśmy zademonstrować przedstawicielom mediów chociaż ułamek wykonywanych przez nas codziennie napraw i pokazać, że  nawet najprostsza pozornie usługa wymaga pełnego zaangażowania oraz  przestrzegania ściśle określonych reguł – powiedział Piotr Nowakowski, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej Goodyear w regionie Europy Centralnej.

Miejsce zawodów zostało wybrane nieprzypadkowo. Gdański serwis Premio Ring był pierwszym w Polsce serwisem wchodzącym w skład sieci, w którym pojawiło się logo Premio. Jednocześnie pierwsza umowa została podpisana w 2006 roku z serwisem Premio Tob-Gum w  Radzionkowie. W  kolejnych miesiącach swoją działalność rozpoczęły następne punkty. W efekcie już w  pierwszym roku obecności na rynku Premio zrzeszało 31 serwisów, a  12 miesięcy później liczba ta przekroczyła 70  placówek. Z biegiem kolejnych lat liczba partnerów zwiększała się, aby w styczniu 2011 roku osiągnąć okrągłą setkę. Obecnie Premio Opony-Autoserwis to ponad 130  punktów serwisowych na terenie całej Polski.

- Przez ostatnie 10 lat obserwowaliśmy zmianę w podejściu polskich kierowców do  serwisowania pojazdów. Na przestrzeni lat dużo większy nacisk położony jest na  profesjonalną obsługę oraz możliwość wykonania szeregu napraw w jednym miejscu. Bez wątpienia działalność w cenionej przez klientów sieci, jaką jest Premio, ma również pozytywne przełożenie na naszą działalność biznesową i umożliwia sprawne funkcjonowanie na lokalnym rynku – powiedział Krzysztof Rasch z Premio Ring.

GALERIA ZDJĘĆ

Najlepszy mechanik wśród dziennikarzy
Najlepszy mechanik wśród dziennikarzy
Najlepszy mechanik wśród dziennikarzy
Najlepszy mechanik wśród dziennikarzy
Najlepszy mechanik wśród dziennikarzy

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony