Intuicyjny interfejs Denso e-Videns
Denso e-Videns zadebiutował już w Wielkiej Brytanii, a od 2019 roku będzie dostępny także w Polsce. Narzędzie zapewnia niezrównaną przejrzystość oraz klarowność w relacjach klienta i warsztatu.
Narzędzie do diagnostyki pojazdów – Denso e-Videns – pomoże warsztatom wdrożyć formalny proces kontroli pojazdów, zwiększając wydajność i przejrzystość podejmowanych działań. Nowy produkt zapewnia innowacyjną metodę diagnostyki pojazdów, na którą składają się krótki kwestionariusz dla kierowcy, skan diagnostyczny wskazujący kody błędów, odczyt danych z pracującego silnika i porównanie ich z danymi referencyjnymi oraz kontrola wizualna. W połączeniu z intuicyjną, przyjazną dla użytkownika platformą cyfrową, e-Videns umożliwia mechanikowi obiektywną ocenę stanu technicznego pojazdu.
Denso e-Videns pomaga w przełamywaniu bariery pomiędzy warsztatem a klientem, zachęcając kierowcę do udziału w nie do końca jasnym procesie diagnostycznym. Narzędzie zapewnia niezrównaną przejrzystość, dzięki której znacznie zwiększa się prawdopodobieństwo otrzymania od klienta zgody na przeprowadzenie wymaganych i zalecanych napraw.
Wspomniana przejrzystość wzmacnia także zdolność narzędzia do wykrywania „ukrytych” problemów i wszelkich nieprawidłowości, zanim wystąpi usterka. Umożliwi to mechanikowi podjęcie odpowiednich działań zawczasu, a tym samym klient oszczędzi czas i pieniądze. Unikalnym rozwiązaniem Denso jest przechowywanie danych w chmurze, co pozwala na zdalny dostęp do danych referencyjnych silnika i łatwe pobieranie poprzednich wyników diagnostycznych e-Videns.
Po zakończeniu diagnostyki pojazdu system pozwala na udostępnienie właścicielowi samochodu uproszczonego, uporządkowanego kolorystycznie i zrozumiałego raportu końcowego. Jest on dostępny za pośrednictwem chmury.
Intuicyjny interfejs Denso e-Videns zwiększy także efektywność warsztatu, ponieważ umożliwia korzystanie z narzędzia i przeprowadzanie procesu diagnostycznego pracownikom o różnym poziomie doświadczenia.
Większa integracja danych referencyjnych, dostęp do baz danych części Denso i przyjazne dla klienta, uporządkowane kolorystycznie raporty zapewnią pracownikom warsztatów więcej okazji do rozmowy z klientami, pozytywnie wpływając na współpracę.
Komentarze (0)