Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

NGK w Mini Cooperze S

NGK Spark Plug Europe, wiodący producent świec zapłonowych, wprowadził na oryginalnym wyposażeniu świece zapłonowe oraz sondy lambda w najnowszej wersji Mini Coopera S.

Dzięki turbodoładowanemu benzynowemu wtryskowi bezpośredniemu (1.6 l. GDI Turbo), Mini Cooper S posiada 175 KM (125 kW) i osiąga maksymalną prędkość 225 km/godzinę. W ciągu 7,1 sekundy dochodzi do 100 km/godzinę. Chociaż jest on wydajniejszy, zużywa 6,9 l benzyny na 100 kilometrów. Zużycie benzyny jest mniejsze niż u jego poprzednika dzięki mniejszej wadze i nowocześniejszej technice.
Świeca zapłonowa wysokiej wydajności PLZKBR7A-G jest montowana na oryginalnym wyposażeniu w 1.6-litrowych turbodoładowanych wersjach. W związku z ograniczonym miejscem w głowicy cylindra posiada ona specjalną konstrukcję - wyjątkowo cienką średnicę wynoszącą 12 mm i długi gwint (26,5 mm).



Na szczycie izolatora tej świecy znajduje się cienka i odporna elektroda platynowa odpowiadająca za znakomite właściwości zapłonu, posiadająca małe zapotrzebowanie na napięcie zapłonowe i zapewniająca optymalne rozprzestrzenianie się płomienia – wszystko to przy dłuższej żywotności.
Kolejnym ważnym elementem układu zapłonowego i wydechowego występującym w Mini Cooperze S jest diagnostyczna sonda lambda NGK NRS1 z ulepszonym podgrzewaczem i lepszym elementem sondy, jak również z szybszym czasem rozpoczęcia działania wynoszącym 15 sekund.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony