Części i regeneracja

ponad rok temu  17.10.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

NGK wprowadza na rynek wtórny czujniki temperatury spalin

Czujniki temperatury spalin (EGTS) marki NTK instalowane są na oryginalnym wyposażeniu co trzeciego samochodu na świecie. Podczas tegorocznej Automechaniki firma NGK Spark Plug poinformowała o wprowadzeniu asortymentu czujników także na rynek wtórny.

Czujniki EGTS są nieodzownym elementem w nowoczesnych pojazdach z doładowaniem i podwójnym doładowaniem – monitorują temperaturę spalin, chroniąc tym samym przed przegrzaniem podzespoły, które narażone są na działanie gorącego strumienia spalin.

Jeżeli któryś z tych czujników przestaje funkcjonować poprawnie, może dojść nie tylko do znacznego spadku osiągów, ale również do kosztownego uszkodzenia pozostałych elementów pojazdu.

Wyjątkowa odporność na wysoką temperaturę i wibracje, krótki czas osiągania gotowości do działania oraz wysoka dokładność i szeroki zakres pomiarów to cechy, dzięki którym czujniki marki NTK zyskały tak ogromną popularność wśród producentów samochodów. Dziś, 10 lat od wprowadzenia pierwszych takich czujników na wyposażenie oryginalne, nie jest niespodzianką, że NGK dostarcza 35% wszystkich czujników temperatury spalin na świecie. Natomiast biorąc pod uwagę czołową pozycję firmy w segmencie silników z turbodoładowaniem, udział ten sięga nawet 62%.

Nowy asortyment NGK na rynek wtórny oferuje znaczące korzyści dla dystrybutorów i warsztatów. Przede wszystkim zawiera 20 najczęściej stosowanych referencji czujników EGTS NTK, z których każda jest identyczna z odpowiednikiem z wyposażenia oryginalnego, a wszystkie razem umożliwiają dobór odpowiedniego czujnika do ok. 12,6 mln samochodów w Europie, do modeli takich jak:

- Audi: A1, A3, A4, A5, Q3, Q5, TT,
- BMW: Seria 1, Seria 3e,
- Dacia: Dokker, Duster, Lodgy, Logan, Sandero,
- Ford: B-Max, C-Max, Grand C-Max, Fiesta, Focus, Galaxy, Kuga, Mondeo, Ranger S-Max, Tourneo Connect, Transit,
- Renault: Clio, Clio Grandtour, Duster, Espace, Fluence, Kangoo, Koleos, Laguna Latitude Megane, Megane CC, Modus, Grand Modus, Scenic, Grand Scenic, Trafic II, Twingo, Vel Satis
- Seat: Altea, Altea XL, Ibiza, Ibiza SC, Ibiza ST, Leon, Toledo,
- Škoda: Fabia, Octavia, Rapid, Roomster, Superb, Yeti,
- VW: Beetle, Caddy, CC, Eos, Golf, Golf Plus, Jetta, Passat, Passat CC, Polo, Scirocco, Tiguan, Touareg, Touran.

Ponadto nowy asortyment umożliwia bardziej efektywne magazynowanie ze względu na specjalne nalepki na opakowaniach, które pozwalają na ich skanowanie zarówno przy składowaniu pionowym, jak i poziomym oraz wskazują miejsce montażu czujnika, co z kolei pomaga w jego prawidłowej instalacji.

- Razem z tym asortymentem wprowadzamy na rynek wtórny kolejny element naszego specjalistycznego know-how z wyposażenia oryginalnego. Pozwala on zwiększyć konkurencyjność dystrybutorom i warsztatom, jak również oferuje im produkt identyczny z tym, który dostarczany jest do producentów samochodów – komentuje David Loy, Dyrektor Marketingu na Europejski Rynek Wtórny w NGK Spark Plug Europe.

Wszystkie czujniki temperatury spalin NTK znajdziemy wyszukiwarce produktów na stronie internetowej NGK www.ngkntk.pl oraz w wersji drukowanej, w nowym katalogu sond lambda. Prezentacjom poszczególnych referencji towarzyszą rysunki techniczne, uproszczone schematy oraz lista parametrów wraz z miejscem zastosowania. Znajdziemy w nim również kody QR, które odsyłają do filmów instruktażowych na temat miejsca montażu.

Czujniki EGTS marki NTK będą dostępne u dystrybutorów firmy NGK od stycznia 2015 r.

GALERIA ZDJĘĆ

NGK wprowadza na rynek wtórny czujniki temperatury spalin
NGK wprowadza na rynek wtórny czujniki temperatury spalin
NGK wprowadza na rynek wtórny czujniki temperatury spalin
NGK wprowadza na rynek wtórny czujniki temperatury spalin
NGK wprowadza na rynek wtórny czujniki temperatury spalin
NGK wprowadza na rynek wtórny czujniki temperatury spalin
NGK wprowadza na rynek wtórny czujniki temperatury spalin
NGK wprowadza na rynek wtórny czujniki temperatury spalin

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony