Diagnostyka

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

NGK wycofuje i wprowadza
Firma NGK Spark Plug Europe wycofała ze sprzedaży kilka modeli swoich świec zapłonowych, używanych głównie w sportach motorowych. Szefowie spółki uznali, że referencje te nie spełniają standardów jakości firmy. Wycofane świece to: B8EGV, B9EGV, B10EGV, B105EGV, B11EGV, B95EGV, R4118S-8, R4118S-9, R4304A-9 i R5184-105, wyprodukowane w okresie od sierpnia 2011 roku do sierpnia roku 2012. Jak informują przedstawiciele firmy, do Europy trafiło 15.600 szt. tych świec.

W ramach środków ostrożności i w celu uniknięcia późniejszych reklamacji firma poprosiła dystrybutorów o wycofanie wymienionych referencji ze swoich magazynów oraz od klientów. Zaleciła również wymianę tych świec na nowe, jeśli zostały już zainstalowane w aucie.
Jeśli chodzi o nowości, firma NGK rozszerzyła swoją ofertę o świece do silników Diesla:
- D-Power 67 (Y-527J) – nowa, metalowa świeca żarowa z rdzeniem M10, która doskonale pasuje do wielu silników CRDi (3 i 4-cylindrowych), znajdujących się np. w modelach: Hyundai Getz, i10, i20, i30 oraz ix20, Kia Cee’d, Picanto, Soul i Venga;
- D-Power 68 (CZ203) – najnowocześniejsza ceramiczna świeca żarowa, dedykowana do modeli: Hyundai i40, ix35 oraz Kia Cee’d, Sportage, Venga.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony