– Instytut Rozwoju Kadr Motoryzacji GROW otwiera swoje drzwi!
W maju 2007 r. rusza organizowany przez Stowarzyszenie Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych
Instytut Rozwoju Kadr Motoryzacji GROW. Realizatorem Instytutu jest firma doradczo–szkoleniowa Quest – Centrum Rozwoju Kadr z Warszawy we współpracy z EBC EnterpriseBusinessConsultants.
Powstanie Instytutu jest bezpośrednią odpowiedzią na potrzeby środowiska firm produkcyjnych i dystrybucyjnych. Jego rolą jest udostępnianie nowoczesnych i sprawdzonych w praktyce narzędzi zarządzania i sprzedaży wszystkim firmom z branży, które dostrzegły, że dobry biznes, to biznes oparty o kompetentnych ludzi, a nie tylko o technologię. Spójne działanie ludzi sprawnie posługujących się
nowoczesnymi sposobami zarządzania i sprzedaży stanowi obecnie największy skarb każdej organizacji chcącej wywalczyć jak najlepszą pozycję w swoim otoczeniu rynkowym.
Od lewej: Alfred Franke, Prezes Stowarzysznia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych,wraz z Marcelem Klimczakiem, Konsultantem Zarządzającym firmy Quest - Centrum Rozwoju Kadr.
Mając ponad 12-letnie doświadczenie w pracy z organizacjami, które osiągnęły niezaprzeczalny sukces rynkowy, Quest wraz z EBC stworzyły na potrzeby Instytutu trzy cykle programów rozwijających najważniejsze obszary działania organizacji firm z branży motoryzacyjnej. VIP Excellence – programy zarezerwowane dla właścicieli firm, członków zarządów, strategów i głównych decydentów (5 sesji dwudniowych w grupie 4-6-osobowej):
- Praktyczne przywództwo.
- Sztuka motywowania pracowników.
- Kluczowe zagadnienia zarządzania procesowego.
- Efektywne zarządzanie projektami.
- Szkolenie medialne – prezentacje i wystąpienia publiczne.
Manager PRO – to cykl praktycznych szkoleń rozwijający nowoczesne podejście i techniki zarządzania ludźmi z elementami pracy z partnerami rynkowymi i klientami (5 sesji dwudniowych w grupie 9-12-osobowej):
- Style zarządzania sytuacyjnego.
- Prowadzenie efektywnych zebrań.
- Sztuka negocjacji.
- Kierowanie zespołem handlowym.
- Techniki profesjonalnej prezentacji.
Power Sales – to akademia dobrego handlowca (5 sesji dwudniowych w grupie 9-12-osobowej):
- Praktyczne zasady sprzedaży – wizyty handlowe, jak być doradcą klienta?
- Utrzymanie dobrych relacji z klientami.
- Zarządzanie kluczowymi klientami.
- Prowadzenie skutecznych prezentacji handlowych.
- Kluczowe umiejętności negocjacyjne.
Celem każdego z kursów jest wyposażenie każdego Uczestnika w praktyczne narzędzia i techniki niezbędne do działania w jego obszarze. W czasie trwania zajęć Instytutu prowadzone będą też testy wiedzy pomagające w utrwalaniu nabytych wiadomości i mobilizujące do stosowania poznanych narzędzi w codziennej praktyce. Na zakończenie wybranego kursu każdy uczestnik otrzyma odpowiedni Certyfikat. Instytut zainauguruje swoją pracę już 17 maja br. szkoleniem z cyklu Menedżer PRO. Ostatnie szkolenie Instytutu w roku 2007 planowane jest 22 listopada. Wszystkie programy Akademii będą prowadzone najnowocześniejszymi metodami interaktywnymi z wykorzystaniem scenek, ćwiczeń, pracy w podgrupach i gier symulacyjnych. Metodyka ta pozwala na rozwinięcie skutecznego sposobu myślenia i praktycznych umiejętności w jak najkrótszym czasie. Zajęcia odbywać się będą w małych grupach, co dodatkowo podwyższa efektywność wszystkich cykli programu.
Szczególny wkład w Instytut Rozwoju Kadr Motoryzacji GROW wniosą polskie i zagraniczne autorytety branży motoryzacyjnej. Bezpośrednimi wykonawcami programów będą doświadczeni trenerzy – praktycy współpracujący z Quest i EBC, a w ich gronie znajdzie się m.in. Marcel Klimczak, właściciel firmy, konsultant i trener z kilkunastoletnią praktyką pracy w biznesie. W zależności od zgłaszanych na bieżąco potrzeb program Instytutu może być rozszerzony na rok 2008.
Wszelkie informacje dotyczące zapisów, a także zasad przystąpienia do Instytutu (m.in. Regulamin IRKM) odnajdziecie Państwo na stronie: www.sdcm.pl/grow lub pod numerem telefonu: (022) 826 97 66.
Komentarze (0)