Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Niemcy jeżdżą na LIQUI MOLY
LIQUI MOLY to najpopularniejsza marka olejów silnikowych w Niemczech. Czytelnicy dwóch magazynów motoryzacyjnych wybrali niezależnie od siebie numer jeden wśród specjalistów w branży olejów silnikowych i dodatków. W ten sposób LIQUI MOLY uzależnił marki koncernów międzynarodowych. „To pokazuje, że oferując najlepsze produkty i usługi jesteśmy niczym Dawid, który sam zdołał pokonać Goliata”, mówi szef LIQUI MOLY Ernst Prost.

Czytelnicy czołowego niemieckiego magazynu motoryzacyjnego „Auto Motor Sport“ wybrali LIQUI MOLY na najbardziej przekonującą markę branży olejowej. Niemal 93 000 czytelników wzięło udział w ankiecie i 48 procent głosowało na niemieckiego producenta. O ile w poprzednich latach Castrol plasował się na pierwszej pozycji, to teraz LIQUI MOLY zepchnęła swoich rywali ze szczytu. Dzięki temu firma otrzymała tytuł „Najlepszej marki“ (Best Brand) w kategorii Smary. Wkrótce potem niemiecki magazyn „Auto Zeitung“ opublikował wyniki głosowania swoich czytelników. Również i jego czytelnicy wskazali LIQUI MOLY jako numer jeden i przyznali firmie tytuł „Najlepszej marki“ (Top Marke) w kategorii Smary. 28,9 procent głosowało na rodzinną firmę – ponad dwukrotny wzrost w ciągu dwóch lat.

- Nie chodzi tutaj tylko o najlepsze produkty - stwierdza Ernst Prost. - Ale również o markę, która jest zarówno silna, jak i szarmancka, tak szczera, jak i przyzwoita. Nasi klienci nie otrzymują od nas żadnych fałszywych obietnic, tylko realne wsparcie. Tak postępuje w Niemczech wielu pracowników terenowych, warsztatów i sprzedawców. Regularne oferty szkoleniowe dla klientów na świecie zapewniają, że zawsze są oni na bieżąco z produktami, ich zastosowaniem i wynikającymi z tego modelami biznesowymi. Jeśli później pojawią się pytania lub problemy, inżynier z LIQUI MOLY służy dalszą pomocą. Nasi klienci nie lądują w jakimś call , ale rozmawiają bezpośrednio z naszymi technikami. Chcemy mieć z nimi bezpośredni kontakt. To, że właśnie niemiecki kierowca polega na LIQUI MOLY, jest dla Ernsta Prosta oznaką jakości. Jakość ta zapewnia firmie pozycję, dzięki czemu może ona produkować wyłącznie w Niemczech. Sympatia kierowców wobec LIQUI MOLY odzwierciedla się również w obrotach przedsiębiorstwa: w 2010 r. roku wzrosły one o 20 procent do 289 milionów euro.

- Kiedy przed laty ogłosiliśmy naszym celem pozostanie liderem na rynku, wielu nas wyśmiało – mówi Ernst Prost. - Teraz udowodniliśmy, co można uzyskać ciężką pracą i poświęceniem.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony