Paliwa i oleje

ponad rok temu  25.10.2021, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Niemiecka technologia z polskiej fabryki. Oleje silnikowe Venol

Choć na opakowaniach produktów marki Venol widoczna jest niemiecka flaga z dopiskiem „German Technology”, wytwarzane są one również w Polsce. Na licencji i technologii niemieckiego właściciela powstają w Łodzi m.in. wysokiej jakości oleje silnikowe, z których wybrane prezentujemy poniżej.

Venol Truck Blue 5W-30
API: CK 4/CJ 4/CI 4
ACEA: E9/E7 Euro 6

Olej silnikowy niskoemisyjny low Ash przeznaczony głównie do silników Diesla. Zapewnia doskonałe osiągi nowoczesnym, wysokoobciążonym silnikom o niskiej emisji spalin, wyposażonym w system recyrkulacji spalin (EGR), filtr cząstek stałych (DPF) i katalizatory utleniające (DOC). Jest w pełni kompatybilny z silnikami starszej generacji i może być stosowany z powodzeniem w silnikach standardowych, wyposażonych w starsze rozwiązania obróbki spalin. Zalecany do samochodów ciężarowych, maszyn roboczych, maszyn przemysłu wydobywczego, budownictwa, górnictwa kruszyw i rolnictwa.

Venol Truck Max 5W-30
API: CJ 4
ACEA: E6 Euro 6

Najnowszej generacji olej opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników wysokoprężnych, spełniających najostrzejsze normy emisji spalin Euro 5 i Euro 6. Zapewnia ochronę i zwiększenie żywotności elementów układu wydechowego, takich jak katalizatory i filtry cząstek stałych. Gwarantuje stabilność eksploatacyjną w ekstremalnych temperaturach. Zapewnia ochronę silnika przed zużyciem i korozją oraz wydłużone okresy międzywymianowe. Zalecany jest do silników Diesla wyposażonych w układy recyrkulacji spalin z i bez filtrów cząstek stałych, jak również do silników z selektywnym katalizatorem redukującym tlenki azotu w spalinach. Receptura gwarantuje niski poziom zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego – zgodnie z wymaganiami

ACEA E6/E9.
Venol Semisynthetic UHPDO 10W-40
API: CI 4
ACEA: E6/E7

Olej silnikowy przeznaczony do silników wysokoprężnych, spełniających najostrzejsze normy emisji spalin Euro 5. Gwarantuje bezawaryjną eksploatację takich systemów jak EGR czy DPF. Receptura oleju low SAPS gwarantuje niski poziom zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego, zgodnie z wymaganiami ACEA E6.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony