Warto wiedzieć

ponad rok temu  31.05.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Nissan: Nowe salony w nowej koncepcji

Na przełomie kwietnia i maja do sieci autoryzowanych przedstawicieli marki Nissan w Polsce dołączyły kolejne dwa punkty: Polmotor w Szczecinie i Bilex w Łodzi. Oba obiekty powstały zgodnie z Nową Koncepcją Sprzedaży Detalicznej Nissana.

Opracowana przez markę koncepcja, według której powstają wszystkie nowe obiekty Nissana w Europie, zakłada nowatorskie podejście do obsługi klienta zarówno salonu, jak i serwisu. Jak zapewniają przedstawiciele marki, projekt ten jest nie tylko zabiegiem modyfikującym identyfikację wizualną, ale wręcz „rewolucją w kwestii postrzegania procesów i formy sprzedaży detalicznej zorganizowanej wokół klienta”.

- (...) Współcześni klienci masowo korzystają z Internetu, czerpią informacje ze stron producentów oraz niezależnych for internetowych i generalnie dysponują stosunkowo dużą wiedzą na temat produktów marki – mówi Andrzej Żelazny, dyrektor polskiego oddziału Nissan Sales Central & Eastern Europe. - Rzadziej odwiedzają salony, a kiedy już się tam znajdą, zwykle nie szukają informacji o modelach, a raczej oczekują, by kompetentny i profesjonalny personel upewnił ich, że decydując się na Nissana dokonali słusznego wyboru.

W ramach Nowej Koncepcji Sprzedaży Detalicznej pracownicy działu sprzedaży i serwisu wspierani są przez dynamiczny układ salonu, elastyczne narzędzia sprzedaży, angażującą klienta technologię oraz udoskonalone procesy wewnętrzne. Wszystko po to, aby proces zakupu samochodu był dla klienta w najwyższym stopniu pozytywnym doświadczeniem.

GALERIA ZDJĘĆ

Nissan: Nowe salony w nowej koncepcji
Nissan: Nowe salony w nowej koncepcji

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony