W związku z intensywnym rozwojem i coraz większą rozpoznawalnością marki Nokian Tyres, firma podjęła decyzję o zaprzestaniu rozwijania sieci serwisów oponiarskich pod szydem Vianor. Spowoduje to intensywny rozwój programu Nokian Tyres Authorized Dealer (NAD), w ramach którego dystrybutorzy ogumienia otrzymują wsparcie sprzedażowe i marketingowe, w tym pełen branding marki Nokian Tyres.
W pierwszej kolejności do udziału w programie zostaną zaproszeni obecni partnerzy firmy działający w ramach sieci Vianor. Otrzymają oni ze strony firmy pełne wsparcie w zakresie wymiany brandingu na nowy, sprzedaży oraz otrzymają programy szkoleniowe i materiały marketingowe zapewniane przez Nokian Tyres. Zmiana nie wpłynie na dostawy, ceny oraz sprzedaż opon zamówionych przez partnerów na rok 2019.
– Nasze wewnętrzne badania wykazały, że marka Nokian Tyres jest znacznie bardziej rozpoznawalna niż Vianor, w związku z czym zdecydowaliśmy się zunifikować całość naszej działalności pod jednym, dobrze znanym szyldem – mówi Michał Antoszkiewicz. – W 2018 r. zanotowaliśmy w Polsce jako Nokian Tyres przyrost sprzedaży, zauważyliśmy również, że marka ta cieszy się uznaniem konsumentów. Spodziewamy się, że rozwój programu Nokian Tyres Authorized Dealer umocni ten trend.
Decyzja o zaprzestaniu rozwoju sieci Vianor została podyktowana rosnącą popularnością marki Nokian Tyres na rynkach europejskich. Nokian Tyres zdecydował się na skoncentrowanie wysiłków na budowaniu usług pod jedną, wspólną marką. Takie podejście nastawione jest na dalsze budowanie świadomości marki i w konsekwencji dalszy wzrost sprzedaży.
Komentarze (0)