Ogumienie

8 miesięcy temu  11.09.2023, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Nokian Tyres wprowadza symbol Electric Fit

Aby pomóc kierowcom samochodów elektrycznych w znajdowaniu kompatybilnych opon, Nokian Tyres wprowadza symbol Electric Fit dla swojego portfela aktualnych i przyszłych produktów klasy premium. Wskazuje on, że opony nadają się zarówno do samochodów z silnikiem spalinowym, jak i elektrycznym, zapewniając bezpieczne i jakościowe wyniki niezależnie od rodzaju napędu.

– Przez lata opracowywaliśmy i testowaliśmy nasze produkty tak, aby były kompatybilną ofertą klasy premium, spełniającą potrzeby kierowców samochodów elektrycznych, ponieważ rynek samochodów elektrycznych rozwija się coraz szybciej, a nowy symbol Electric Fit stanowi dowód tych trwających od dekady wysiłków – mówi Jukka Kasi, senior vice president of products & innovations spółki Nokian Tyres.
Symbol Electric Fit będzie stosowany globalnie w celu komunikowania, że oferta opon typu premium jest kompatybilna z pojazdami elektrycznymi. To o tyle istotne, że opony EV muszą przenosić większe obciążenia ze względu na dodatkową wagę akumulatora. Muszą także natychmiast reagować na wysoki moment obrotowy samochodu oraz być niezawodnie sterowalne w każdych warunkach i sytuacjach.
– Punktem wyjścia jest to, że wszystkie nasze produkty sprawiają, że jazda jest bezpieczniejsza, niezależnie od rodzaju samochodu – podkreśla Jukka Kasi. – Testowanie pozostało kluczem służącym do zapewnienia, że praca opony integruje się płynnie z samochodami elektrycznymi. Zmiany w rodzaju napędu samochodów niezbyt zmieniły nasze najważniejsze cele. Oprócz rozwoju bezpieczeństwa zawsze pracowaliśmy nad innymi cechami opon, jak niski opór toczenia, wytrzymałość i najwyższej klasy komfort. Przy samochodach elektrycznych cechy te stały się jeszcze ważniejsze, ponieważ kierowcy stają się ich coraz bardziej świadomi.
Dodajmy, że wybrane opony EV Nokian Tyres wyposażone są w technologię pochłaniania dźwięku Nokian Tyres SilentDrive, dzięki której hałas w kabinie jest mniejszy, dopasowując się do cichej pracy silnika samochodów elektrycznych.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony