Ogumienie

6 miesięcy temu  04.04.2018, ~ Administrator   

Nokian Tyres zmienia wizerunek

Zaprojektowany na nowo wizerunek marki czerpie inspirację z prostej estetyki skandynawskiego wzornictwa

W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów i w celu uatrakcyjnienia strategicznych obszarów wzrostu spółki Nokian Tyres odświeża swoją markę. Od teraz będzie ona odzwierciedlać długą historię firmy, zrównoważoną działalność biznesową i skandynawskie wartości.

– Ze względu na to, że jesteśmy skandynawską firmą, dbanie o ludzi i środowisko przychodzi nam naturalnie – mówi Hille Korhonen, prezes i dyrektor generalny Nokian Tyres. – Chcemy być pierwszym wyborem dla wymagających klientów – osób, którym zależy na spokoju i które z tego względu wybierają najnowocześniejsze technologie i bezpieczeństwo, a przy tym wspierają marki biorące na siebie odpowiedzialność za naszą planetę i jej przyszłość.
Odświeżona marka uczyni Nokian Tyres atrakcyjniejszym wyborem przede wszystkim na rozwojowych dla niej rynkach...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1

  • 1
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony