Promocje

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

NORTON SPORT

– nowa jakość promocji na rynku materiałów ściernych

Dobiega końca pierwsza edycja cyklu promocji NORTON Sport prowadzona przez Saint-Gobain Abrasives z Koła. Adresatem tych działań są detaliści i klienci dystrybutorów firmy na rynku narzędzi ściernych. Sukces pierwszej promocji dobrze rokuje kolejnym działaniom marketingu SGA!
Saint-Gobain Abrasives Sp. z o.o. to największy w Polsce i jeden z największych na świecie producentów materiałów ściernych. Wkrótce minie 10 lat, od kiedy firma włączyła do swoich struktur Fabrykę Materiałów i Wyrobów Ściernych Korund z siedzibą w Kole. Od tego czasu zakład przeszedł gruntowną modernizację, a firma ciągle rozwija swój udział w rynku. Firma działa między innymi na rynkach: przemysłowym, budowlanym, drzewnym i rynku napraw blacharsko-lakierniczych. Marka NORTON, która stanowi podstawę oferty SGA, to m.in. nowoczesne i wydajne tarcze diamentowe i maszyny, ściernice do przecinania i szlifowania, produkty nasypowe, lamelki, ściernice spojone i ściernice trzpieniowe.



NORTON jest marką, której grupą docelową są przede wszystkim mężczyźni. Zwracają oni uwagę na jakość kupowanych produktów, bo są trwałe, bardziej wydajne, a przez to oszczędne. Pasjonuje ich sport, rywalizacja, samochody… - NORTON to marka dynamiczna, męska i taki też charakter mają realizowane przez nią działania promocyjne. SGA coraz częściej kieruje swoje promocje do detalistów i odbiorców naszych dystrybutorów, co wyróżnia tę firmę z grona producentów narzędzi ściernych. Czynniki wpływające na decyzje zakupowe na poziomie detalu warunkują często sukces na tym rynku – mówi Dariusz Żabierek, Szef Działu Marketingu SGA. Typowo męski charakter miała właśnie zakończona promocja NORTON Sport. Detaliści dokonujący zakupu narzędzi tej marki mogli wygrać jeden z pięćdziesięciu bonów paliwowych o wartości 200 zł, a nagrodą główną był wyjazd na Grand Prix Italy we wrześniu tego roku. Promocja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem rynku – dystrybutorzy chętnie pomagali przy jej wdrażaniu, a detaliści masowo wysyłali zgłoszenia. Sukces tego projektu marketingowego dowodzi, że trafnie odpowiedział on na oczekiwania rynku. W założeniach NORTON Sport jest cykliczność promocji – rocznie planowane jest przeprowadzenie czterech takich akcji. Za każdym razem nagrody będą dopasowane do sezonowych wydarzeń sportowych, tak by zachować spójność komunikacji marketingowej. SGA liczy, że przy każdej edycji promocja spotka się z rosnącym zainteresowaniem rynku. Te działania będą wsparte aktywnością reklamową w prasie branżowej i w internecie. Dodatkowo planowane są materiały ekspozycyjne i reklamowe w miejscach sprzedaży hurtowej.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony