Lakiernictwo i blacharstwo

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Nowa era

szybkich napraw

Fast Repair (szybka naprawa), jedna z najpopularniejszych usług oferowanych przez DuPont Refinish, pomagająca warsztatom przyciągnąć nowych klientów poprzez bardzo atrakcyjne ceny, została wzbogacona o dodatkowe opcje marketingowe.


Zapoczątkowana w 1997 roku, dostępna jest w Niemczech, Belgii, Francji, Holandii, Hiszpanii, Szwajcarii oraz Wielkiej Brytanii. Uaktualniona wersja Fast Repair jest niezastąpioną instrukcją dla warsztatów – pokazuje ona, jak z powodzeniem promować program właścicielom pojazdów. Zawiera również wskazówki pomagające zwiększyć wydajność pracy lakierników.



Poza plakatami i tablicami reklamowymi, nową usługą, dodaną przez DuPont Refinish jest baner internetowy, który może być umieszczony na stronie internetowej warsztatu. Potencjalni klienci mogą łatwo i szybko, za jednym kliknięciem myszki, dowiedzieć się czy dany warsztat oferuje usługę Fast Repair. Dodatkowa Fast Repair zostala wzbogacona o opcję “linijki”, – która może być wykorzystana przez właścicieli warsztatów do pokazania swoim klientom różnicy pomiędzy Fast Repair a tradycyjną naprawą. Specjalnie zaprojektowana “linijka” pokazuje maksymalną wielkość uszkodzenia, które może być naprawione w ramach “Szybkiej Naprawy”. W większości wypadków, powierzchnia uszkodzenia musi być mniejsza od formatu A4, powinna znajdować się na środku panelu, i musi być jedynym naprawianym uszkodzeniem.

Fast Repair od DuPont Refinish jest odpowiedzią na zwiększającą się potrzebę warsztatów na różnicowanie swoich usług. Pomaga zwiększyć zyski i podnieść wydajność pracowników, poprzez oferowanie dodatkowych opcji naprawy pojazdu – wewnątrz, jak również na zewnątrz. „Linijka”, na przykład, może być użyta nie tylko na zewnętrznych, ale również i na wewnętrznych uszkodzeniach, np. deski rozdzielczej.

- Jest duży popyt na rynku na przystępne w cenie naprawy. Aktualizacja Fast Repair była bardzo ważnym posunięciem. Poprzez zwiększenie zakresu działania, jak również dodanie większej ilości materiałów marketingowych, mamy nadzieję, że warsztaty zwiększą swoją wydajność jeszcze bardziej – mówi Ulrich Bathke, menedżer ds. programu lojalności do marki DuPont Refinish na obszar EMEA.

Usługa Fast Repair wymaga dobrze wyszkolonych lakierników – szkolenie jest niezbędne. W Polsce usługa Fast Repair nie jest jeszcze dostępna. Są już jednak plany wprowadzenia jej na polski rynek.

- System Fast Repair oferuje alternatywny i niedrogi sposób naprawy samochodu, a technologie wchodzące w jego skład zapewniają sprawne naprawy uszkodzeń zarówno we wnętrzu pojazdu, jak i zewnętrznych elementów jego karoserii. To jedno z rozwiązań poprawiających wydajność warsztatu, wzmacniając wizerunek DuPont Refinish jako lidera produktywności – mówi Barbara Budka.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony