Jak czytamy w materiałach prasowych, nowa gama klocków hamulcowych Delphi do samochodów elektrycznych jest obecnie jedną z najbardziej kompleksowych na świecie, obejmuje bowiem najpopularniejsze modele na niezależnym rynku części zamiennych.
Oferta dotyczy między innymi samochodów Nissan Leaf i Tesla Model S/Model 3, a także najnowszych modeli BMW i4/iX, Mercedes EQC/EQEE/QS oraz Porsche Taycan/Cross Turismo. Łącznie to 52 numery referencyjne części, które znajdują zastosowanie w 2,7 mln pojazdów eksploatowanych w Europie.
Klocki hamulcowe do samochodów elektrycznych znajdują się w czołówce najnowszych technologii, oferując warsztatom rozwiązanie o najwyższej skuteczności hamowania, produkt wykonany zgodnie z rygorystycznymi wymaganiami OE. Nowe klocki pokryte są zaawansowaną powłoką cierną charakteryzującą się lepszą wydajnością hamowania zaraz po montażu. Malowana proszkowo na srebrno płyta tylna zapewnia wysoką odporność na rdzę i doskonałą trwałość, a wielowarstwowa stalowo-gumowa podkładka kompozytowa redukuje poziom hałasu i wibracji, gwarantując wyjątkową skuteczność hamowania. Oznaczenie zużycia klocków hamulcowych wskazuje natomiast, kiedy należy je wymienić.
Nowa gama klocków hamulcowych do pojazdów elektrycznych otrzymała ocenę AASA Leafmark „N”, podobnie jak 99% aktualnej oferty Delphi.
– Ocena ta stanowi dla naszych klientów obietnicę, że produkty, które kupują, zostały zaprojektowane przy użyciu ekologicznych materiałów ciernych niezawierających miedzi ani metali ciężkich – wyjaśnia Laurence Batchelor, globalny lider produktów podwoziowych w Delphi. – Nasze działania doprowadziły do powstania trwałych klocków o niskim poziomie pylenia. Klocki i opakowania zaprojektowano tak, aby odzwierciedlać to zobowiązanie.
Podobnie jak wszystkie klocki hamulcowe Delphi, gama przeznaczona dla pojazdów elektrycznych może być montowana bezpośrednio po rozpakowaniu. W niektórych przypadkach zapewniany jest dodatkowy osprzęt, który ułatwia instalację. W takim zestawie znajdują się zaciski mocujące, śruby zacisku hamulcowego z odpowiednim zabezpieczeniem gwintu, elektroniczne przewody sygnalizacji zużycia i saszetka ze smarem. To kompleksowe rozwiązanie umożliwi prawidłowy montaż za pierwszym razem, przy jednoczesnym utrzymaniu minimalnej liczby reklamacji.
Komentarze (0)