Firma Castrol prowadzi kampanię marketingową w ramach szeroko zakrojonych działań promujących środki smarne Castrol Magnatec i propagujących wiedzę na ich temat w całej Polsce. Akcja, która potrwa do czerwca 2023 roku, pokaże, jak wiele różnych specyfikacji producentów OEM spełnia Magnatec, oferując korzyści zarówno dla właścicieli samochodów czy kierowców, jak i serwisów.
Aż 5,9 mln samochodów głównych producentów OEM w całej Polsce można serwisować przy użyciu zaledwie 6 produktów Magnatec. Przyjęcie ich jako podstawowych środków smarnych ułatwia serwisom zarządzanie zapasami i umożliwia serwisowanie dużej części pojazdów, w tym samochodów marek: Citroën, Fiat, Ford, Kia, Opel, Peugeot i Toyota.
Zespoły mikromarketingowe Castrol odwiedzają serwisy samochodowe w całym kraju, aby zaprezentować kluczowe korzyści ze stosowania produktów Magnatec. Kampania obejmuje nowy zestaw narzędzi marketingowych opracowanych po to, aby pomóc dystrybutorom i serwisom we wprowadzaniu asortymentu Castrol Magnatec i jego promowaniu wśród klientów. Broszury i plansze ścienne, szablony wiadomości e-mail, plakaty, banery roll-up, naklejki i inne materiały informacyjne mają nie tylko pomóc mechanikom w doborze odpowiedniego oleju, ale i zwiększyć świadomość klientów dotyczącą tego, jak ważna jest ochrona ich pojazdów przed zużyciem silnika oraz jak Magnatec może pomóc im to osiągnąć.
Media, marketing cyfrowy i komunikacja w mediach społecznościowych również kierują ruch klientów na dedykowaną stronę docelową, zawierającą bardziej szczegółowe informacje na temat asortymentu Castrol Magnatec oraz jego różnych właściwości i zalet.
Komentarze (0)