Książka będzie prezentować nowe, nieomawiane w wydawnictwie z 2009 roku techniki sprzedaży i komunikacji z klientem. Dobór zagadnień został dokonany na podstawie opinii uczestników szkoleń organizowanych przez Motomarketing.pl. W książce będą przedstawione scenki, w których pracownik serwisu obsługując klienta, pełni funkcję handlowca. Scenki te będą omówione przez specjalistów zajmujących się procesem obsługi i technikami sprzedaży.
Osoby, które nie otrzymają książki (nakład „Nowoczesnego Warsztatu” jest znacznie większy niż nakład książki), mogą kupić to i inne wydawnictwa na stronie www.motomarketing.pl. Uzupełnieniem książki są szkolenia ze sprzedaży i wywierania wpływu na klienta, otwarte dla wszystkich warsztatów, które odbędą się 15 i 16 listopada br.
Więcej informacji na stronie Motomarketing.pl.
We wrześniu, październiku i listopadzie wraz z „Nowoczesnym Warsztatem” bezpłatnie trafi do 10 000 warsztatów mechanicznych książka pt. „Sprzedaż usług i części w warsztacie samochodowym – część 2”. To czwarte wydawnictwo firmy Motomarketing.pl, które serwisanci otrzymają dzięki „Nowoczesnemu Warsztatowi” i reklamodawcom. Pierwsza część książki ukazała się w 2009 roku pod tytułem „Jak sprzedawać usługi i części w warsztacie samochodowym”.
Komentarze (0)