
Castrol rozszerzył ofertę kursów szkoleniowych dla dystrybutorów i warsztatów z sektora pojazdów użytkowych. Szkolenia te zostały zaprojektowane tak, aby pomóc zespołom sprzedażowym, menedżerom serwisów oraz mechanikom rozwijać zdolności przywódcze, a też doskonalić umiejętności sprzedażowe.
Rozwiązania szkoleniowe online i stacjonarne są dostępne za pośrednictwem łatwej w obsłudze platformy Castrol Learning Campus: https://thelearningcampus.bp.com . Dostępnych jest wiele modułów, od samouczków technicznych dla techników i menedżerów warsztatów, po sesje wideo dla agentów sprzedaży i personelu obsługi klienta w celu jej poprawy oraz ułatwienia sprzedaży dodatkowej.
Najważniejsze tematy szkoleń obejmują zarządzanie zespołem i jego tworzenie, budowanie wartości, komunikację, planowanie, marketing cyfrowy i tradycyjny oraz rozwój osobisty. Moduły szkoleniowe i kursy obejmują również znaczenie etyki i zgodności z przepisami dotyczącymi zdrowia, bezpieczeństwa, ochrony i wymagań środowiskowych. Uczestnicy mogą wziąć udział w wirtualnej wycieczce za kulisy Centrum Technologicznego Castrol w Pangbourne, Berkshire.
Ponieważ obecnie sprzedaż dodatkowa i krzyżowa produktów oraz usług dodających wartość ma istotny wpływ na rentowność warsztatów, szkolenia firmy Castrol koncentrują się na tym, jak zespoły mogą promować różne produkty tej marki dla pojazdów użytkowych, w tym jej środki smarne CRB i Vecton oraz oleje przekładniowe Transmax.
- Kontynuujemy zwiększanie liczby i rozszerzanie zakresu naszych fachowych kursów szkoleniowych, aby dostarczyć naszym partnerom dystrybucyjnym i warsztatowym wiedzę oraz umiejętności niezbędne do rozwijania możliwości i wspierania osobistego rozwoju. Rynek pojazdów użytkowych zmienia się w szybkim tempie, a uczestnicy mogą być pewni fachowego wsparcia ze strony partnera, któremu mogą zaufać - mówi Ender Telyak, Technical Services Lead Automotive w Castrol.
Fot. Castrol
Komentarze (0)